xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיון בוועדת החינוך: "החמ"ד קורס"

היום התקיים דיון בועדת החינוך של הכנסת על הכספים המיועדים לחינוך הממלכתי דתי, ח"כ אופיר סופר: "אנחנו מעודדים לימוד תורה וגם לימודי ליבה, דרוש פתרון מיידי"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הבוקר (ג') בעקבות בקשתו של אופיר סופר מסיעת ימינה, התקיים בוועדת החינוך של הכנסת דיון בעקבות קריסתו התקציבית של החמ״ד שהביא לידי פיטורי אלפי מורים ומורות וקיצוץ בשעות תפילה ושיעורי קודש.

ח״כ אופיר סופר אמר בדיון: ״החמ״ד הוא חלק מהחינוך הממלכתי במדינת ישראל. מדי שנה מועבר תקציב לחינוך הממלכתי הדתי שנהנים ממנו עשרות אלפי ילדים כאשר חלק לא מבוטל מהם מגיעים מבתים שאינם דתיים.
ילד במדינה יהודית שרוצה להתפלל לא צריך ללמוד פחות מתמטיקה להפך – אנחנו מעודדים גם לימוד תורה וגם לימודי ליבה. דרוש פתרון מיידי ושתקציב החמ״ד יכנס לבסיס התקציב.״

במהלך הדיון טענו נציגי משרד האוצר כי התלמידים הדתיים מקבלים כספים רבים יותר, דבר שהרגיז את חבר הכנסת סמוטריץ שטען כי זה משפט חמור מאוד.

נציג הליכוד, חבר הכנסת אריאל קלנר טען בשם ראש הממשלה כי הכספים יכנסו לבסיס התקציב בליכוד וראש הממשלה מחויב לנושא.

כזכור, כל השנים תקציב החמ"ד היה חלק מהכספים הקואליציונים ולכן חסרים כספים רבים בעקבות הזמן הרב ללא ממשלה, בהסכם בין הליכוד לבית היהודי כתוב שהכספים יוכנסו לתקציב, וכך בבית היהודי זוקפים זאת לזכותם. לעומת זאת בימינה טוענים כי הם לא עזרו, אלא ראש הממשלה מנסה להפגין דאגה לציונות הדתית עקב הלחץ של ימינה מהאופוזיציה

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x