xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווח: קברם של מרדכי ואסתר באיראן הוצת

קברם של מרדכי ואסתר בעיר המדאן באירן הוצת על ידי אדם שנכנס דרך סניף בנק הצמוד למתחם, האש כובתה, ארגונים יהודיים רבים גינו את השריפה ודרשו מהמשטר האיראני להגן על המקום.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קברם של מרדכי ואסתר (צילום הקהילה היהודית באיראן)
קברם של מרדכי ואסתר (צילום הקהילה היהודית באיראן)

ד"ר רז צימיט מומחה בינלאומי לאיראן, מדווח, כי ‏על הכניסה לקבר אסתר ומרדכי בהמדאן התגלו איורים של תמונת קאסם סולימאני שחוסל על ידי ארצות הברית, והכיתוב "נקמה קשה" מימין והכיתוב "ההבטחה שמומשה" של נסראללה מצד שמאל.

עוד מדווח ד"ר צימיט. כי ‏ממידע עדכני עולה, כי אדם בודד הצליח להיכנס אמש למתחם הקבר דרך סניף בנק שצמוד לו ולהצית אש במקום, שכובתה. בבוקר (שבת) פרסמה סוכנות הידיעות האיראנית אירנ"א דיווח (שהוסר לאחר מכן) כי אדם ניסה להגיע למתחם הקבר, ייתכן במטרה לפגוע בו, אך לא הצליח.

ג'ונתן גרינבלט, נשיא הליגה נגד השמצה, דיווח ביום שישי האחרון, כי בית הקברות היהודי בעיר המדאן הוצת. ג'ונתן גרינבלט כתב בטוויטר כי "פורסמו דיווחים מטרידים מאיראן על שריפת קבר אסתר ומרדכי, אתר הקודש של היהודים. אנו מקווים כי הרשויות יעמידו לדין את מבצעי המעשה האנטישמי והתחייבות להגן על אתרים קדושים של מיעוטים דתיים באיראן."

אילן קאר, שליחו המיוחד של הנשיא טראמפ למאבק באנטישמיות הגיב לדיווח וגינה אותו. "אנו מגנים בחריפות את ההתקפה על קבר אסתר ומרדכי בהמדאן, איראן", כתב אילן קאר בחשבון הטוויטר של הארגון למאבק נגד אנטישמיות, גורם בממשל ארה"ב אמר כי היו איומים נגד הקבר שלושה חודשים קודם לכן. אילן קאר הוסיף כי "הממשלה האיראנית היא התומכת העיקרית באנטישמיות יש לעצור את הדברים האלה ולהגן על הקהילה היהודית ומיעוטים אחרים."

הפדרציה היהודית-איראנית-אמריקאית של ניו יורק ולוס אנג'לס הביעה צער על הדיווחים בהצהרה, וקראה להעמיד לדין את העבריינים ולהעניש אותם.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x