xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווח: סין מזהירה את ארה"ב כי תיקח בני ערובה אמריקנים אם האמריקנים לא ישחררו מדענים סיניים

דיווח בארה"ב: סין הזהירה את ארה"ב כי היא תיקח בני ערובה אמריקנים אם משרד המשפטים האמריקני לא ישחרר 'מדענים חוקרים' סינים המואשמים ב"שקר כי הם לא עבדו עבור הצבא הסיני"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
משרד המשפטים האמריקני: צילום Pixabay
משרד המשפטים האמריקני: צילום Pixabay

גורמים המעורים בנושא אמרו ל'וול סטריט ג'ורנל' כי גורמים ממשלתיים סיניים הזהירו את עמיתיהם האמריקאים שוב ושוב ובאמצעות ערוצים שונים, כולל דרך שגרירות ארה"ב בבייג'ינג כי "האומה תנקוט בפעולות דרסטיות אם לא ייענו לדרישותיהם". מקורות עלומי שם סיפרו כי סין החלה לאיים על ארה"ב כי היא תיקח את אזרחי ארצות הברית השוהים בסין כבני ערובה בקיץ האחרון.

באחת הפעמים בחודש יוני איימה סין לעצור אמריקאי אם ארה"ב לא תיתן למדענית חוקרת חואן טאנג לחזור לסין. טאנג נחקרה על ידי ה-FBI ביוני לאחר שתמונה שלה הסתובבה עם מדי צבא, היא עבדה באוניברסיטת קליפורניה על מחקר למחלת הסרטן. התובעים אמרו כי הם מצאו מסמכים צבאיים סיניים אודות מחקרים "הקשורים לתרופות לסוכנים ביולוגיים" במכשירים האלקטרוניים שלה.

טאנג הסתתרה בקונסוליה הסינית בסן פרנסיסקו במשך חודש לאחר שנחקרה על ידי ה-FBI וסין נשבעה לנקום אם יאסר לה לעזוב ולחזור לסין, כך אמרו מקורות ל'וול סטריט ז'ורנל'. המקורות אמרו כי פקידי ארה"ב צפו כי סין תגיב על ידי לקיחת בן ערובה אמריקני אך לבסוף הסינים לא עשו זאת, אך הם עדיין מאיימים.

מאז שוחררה טאנג בערבות, עורך דינה, מלקולם סגל, הכחיש כי סין בכלל התערבה בעניינה. "ממשלת סין לא מילאה שום תפקיד בתיק עצמו או בהגנתה, ואף פעם אני לא מצפה שהם יעשו זאת", אמר.

לפחות שלושה חוקרים אחרים שהואשמו בשקר על קשריהם עם הצבא הסיני הואשמו גם בעבירות דומות. בחודש יוני עוכב שין וואנג, חוקר מדעי וקצין צבאי בכיר בשדה התעופה הבינלאומי בלוס אנג'לס כשניסה לעלות על טיסה לטיאנג'ין עם חומרי מחקר אוניברסיטאיים גנובים, כך על פי רישומי בית המשפט. הוא השתמש בוויזה שקיבל למטרת תיירות כדי לעבוד עם מדענים מאוניברסיטת קליפורניה, סן פרנסיסקו (UCSF), שם אסף מידע כדי להעביר לסין בהוראת המעבדה הצבאית של הסינים. הוא נעצר והואשם בהונאת ויזה.

בחודש יולי האחרון נעצר גם קייקאי ג'או לאחר שמשרד המשפטים הודיע כי הוא שיקר לגבי עבודתו כאשר הגיש בקשה לוויזה ללימוד בינה מלאכותית באוניברסיטת אינדיאנה. ג'או לא סיפר כי למד באוניברסיטת התעופה של חיל האוויר – המקבילה הסינית של האקדמיה האמריקאית לחיל האוויר.

אדם רביעי, צ'ן סונג, נעצרה גם ביולי לאחר שנכנסה לארה"ב בשנת 2018 בנימוק שהיא עומדת לבצע מחקרים על מחלות מוח באוניברסיטת סטנפורד. היא טענה שהיא הייתה בצבא הסיני בשנת 2011, אך עזבה וכעת עבדה בבית החולים כנוירולוגית. גורמים רשמיים בארה"ב טוענים כי בית החולים היה כיסוי לתפקידה בצבא הסיני ומצאו בכונן הקשיח מסמכים אודות השקרים שלה. מקורות המעורים בנושא טענו בעבר כי החשש שסין תגנוב מידע מאוניברסיטאות אמריקאיות, והחשש היה אחת אחת הסיבות המרכזיות לכך שארה"ב הורתה לסין לסגור את הקונסוליה שלה ביוסטון, טקסס, ביולי האחרון.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x