xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווח: מארק צוקרברג הזהיר את טראמפ מהסכנות של יריבת פייסבוק "טיק טוק"

על פי הדיווח בארצות הברית, מארק צוקרברג שאל את אנשי הנשיא טראמפ: "מדוע יש לאפשר לטיק טוק לפעול בארה"ב, כאשר חברות אמריקאיות רבות, כולל שלו, אינן יכולות לפעול בסין"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

על פי הדיווח בתקשורת האמריקאית, מארק צוקרברג התעסק בחודש ספטמבר ואוקטובר בשנה שעברה עם אזהרות על הסכנות ענקית המתחרה שלו טיק טוק.

ה'דיילי מייל' מדווח כי זה היה ניסיון מכוון להפנות את וושינגטון נגד החברה בבעלות בייג'ינג. 'טיק טוק' צברה יותר ממאה מיליון משתמשים בארה"ב ונחשבת לרבים כאיום הגדול ביותר לדומיננטיות של פייסבוק במדיה החברתית.

בספטמבר האחרון קיים צוקרברג, מנכ"ל פייסבוק, סדרת פגישות עם אישים פוליטיים – ביניהם טום קוטון, הסנאטור הרפובליקני של מדינת ארקנסו, לטענת רבים בארצות הברית, "ידוע כי יש לו אוזן קשבת אצל הנשיא".

באוקטובר האחרון, קוטון, וצ'אק שומר, הדמוקרט הבכיר ביותר בסנאט, כתבו מכתב לגורמי המודיעין בדרישה לחקור את טיק טוק. חקירה זו הובילה לדאגה מצד טראמפ – שכעת אמר לבעלים הסינים של טיק טוק לקבל הצעה אמריקאית לרכישת החברה, או אחרת החברה לא תוכל לפעול בארה"ב.

בנוסף, באוקטובר האחרון דיבר צוקרברג באוניברסיטת ג'ורג'טאון, ותיאר את טיק טוק כנוגד את הערכים האמריקאים. "טיק טוק, האפליקציה הסינית צומחת במהירות ברחבי העולם, לא מוזכר שם הפגנות אפילו בארה"ב כי יש צנזורה של הסינים", אמר בנאומו. "האם זה האינטרנט שאנחנו רוצים?".

מספר ימים לאחר מכן חזר צוקרברג על החששות שלו מסין במהלך ארוחת ערב בבית הלבן עם טראמפ, בארוחה השתתף חתנו של הנשיא ג'ארד קושנר, וחבר הנהלת פייסבוק פיטר תיל, תומך של טראמפ, כך אמרו גורמים ל"וול סטריט ג'ורנל".

מנגד דובר פייסבוק, אנדי סטון, אמר כי צוקרברג לא הזכיר את טיק טוק בדיון בזמן ארוחת הערב. עוד דווח כי אנשי פייסבוק פנו למחוקקים ולסנאטורים והתלוננו על טיק טוק. צוקרברג שאל: "מדוע יש לאפשר לטיק טוק לפעול בארה"ב, כאשר חברות אמריקאיות רבות, כולל שלו, אינן יכולות לפעול בסין".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x