xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווח בארה"ב: ה-FBI חוקר את האנטר ביידן בחשד להלבנת הון

פקיד במשרד המשפטים אישר לתאגיד השידור סינקלייר כי ה-FBI פתח בחקירה פלילית בנושא האנטר ביידן ושותפיו עוד בשנת 2019, החקירה מתמקדת בחשד להלבנת הון וכי החקירה נמשכת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

התחקירן של סינקלייר, ג'יימס רוזן, שוחח גם עם גורם מרכזי בחקירה בנוגע להאשמות אלה, והוא רמז כי סגן הנשיא לשעבר ג'ו ביידן ידע יותר ממה שהוא הודה על עסקיו של בנו מעבר לים.

טוני בובולינקי מקורבו ושותפו העסקי לשעבר של האנטר ביידן סיפר לפני מספר ימים, כי המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן ידע על בנו שמקבל תשלומים מחברות סיניות ואוקראיניות.

בובולינקי אמר כי הוא הוצג לראשונה בפני סגן הנשיא לשעבר במאי 2017 על ידי האנטר וג'ים ביידן בבוורלי הילס, קליפורניה.

הוא טען כי הם דיברו על התוכניות העסקיות המשפחתיות של ביידן עם סין, למרות שהמועמד הדמוקרטי הכחיש בכמה הזדמנויות כי היה לו מעורבות כלשהי, כולל בעימות לנשיאות כאשר ביידן אמר, "לא לקחתי אגורה מאף גורם זר בחיים שלי".

במהלך דבריו באותו הלילה הציג בובולינקי שלושה פלאפונים שלטענתו מכילים ראיות נגד הביידנים שיועברו לידי ה-FBI. פחות משבוע לאחר מכן, בובוליסנקי הגיע לתשאול אצל ה-FBI למשך מספר שעות, שם לדבריו הם עברו על כל ראיה שנמצאה בטלפונים.

בובולינקי אמר כי החליט להתבטא בפומבי כששמע חברי קונגרס דמוקרטים שטענו כי הטענות הללו היו חלק ממסע דיסאינפורמציה רוסי. לפני כן ציין בובולינקי כי הליכי ההדחה נגד הנשיא דונלד טראמפ הם הניצוץ שגרם לו לרצות לאסוף את המידע ולהעביר אותו לרשויות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x