xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווח בארה"ב: דונלד טראמפ קיבל הצעה להוציא ספר ותוכנית טלוויזיה בשווי 100 מיליון דולר

כחלק מתוכנית B אם המלחמה המשפטית בבחירות לא תצליח להבטיח את הקדנציה השנייה, הוצע לנשיא טראמפ עסקאות רווחיות מאד והצעות מערוצי טלוויזיה ימניים על תקופת שהותו בבית הלבן
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ: מתוך אינסטגרם של הנשיא
הנשיא טראמפ: מתוך אינסטגרם של הנשיא

לדונלד טראמפ מוצעות עסקאות ספרים וטלוויזיה בשווי של כ-100 מיליון דולר כחלק מ"תוכנית B אם המאבק המשפטי בבחירות שלו לא מצליח להבטיח לו קדנציה שנייה, כך על פי גורם המקורב לנשיא.

המקור אמר לאתר Page Six ביום שלישי כי הנשיא "מופגז" בהצעות רווחיות לספרים על זמנו בבית הלבן וכן בהצעות תוכניות טלוויזיה. "עסקאות ספרים וטלוויזיה הם תוכנית B אם הוא לא ינצח במלחמת הקולות," אמר המקור.

"אם נתרגם 70 מיליון קולות שהצביעו לטראמפ בבחירות לצופים וקוראי ספרים, זהיצליח, כי כל הספרים נגד טראמפ הרוויחו כסף גדול, אז זה בעד דונלד הוא יהיה להיט בטוח".

לטראמפ יש כבר מגוון גדול של כ-19 ספרים ברזומה שלו, החל מספרי ייעוץ עסקי כמו 'תחשוב בגדול' וכלה בספר גולף בשם 'טראמפ: העצה הטובה ביותר לגולף שאי פעם קיבלתי'.

ספרו האחרון Crippled America ראה אור בהוצאת סיימון ושוסטר בשנת 2015, שנה לפני שזכה בבחירות 2016. בשנת 2018 הוא התגאה בטוויטר שהוא 'כתב ספרים רבים שנמכרו במספרים גבוהים'.

תושבי הבית הלבן לשעבר מרוויחים הרבה כסף בעסקאות גדולות בכדי לתת לקוראים מבט על מאחורי הקלעים על החיים בבית הלבן.

על פי השמועות, הנשיא לשעבר ברק אובמה והגברת הראשונה לשעבר מישל אובמה ביצעו עסקה של 65 מיליון דולר בשנת 2017, עם ספרו האחרון של ברק 'ארץ מובטחת' שיגיע למדפים בשבוע הבא.

אך יחד עם זאת, מקור של הוצאת ספרים אמר לאתר Page Six כי "תגי המחיר של טראמפ עבור 100 מיליון דולר לא נשמעים מדויקים"

אף על פי שאף מו"לים לא אישרו כי הם מנהלים שיחות עם טראמפ לספר על תקופת כהונתו, המקור ציין את 'סיימון אנד שוסטר' כ"מישהו ששווה לעקוב אחריו בשל עבודתו עם טראמפ בעבר והקשר האישי שלהם עם טראמפ".

עם זאת ראוי לזכור, כי בנוסף לעבודה עם טראמפ בעבר, 'סיימון ושוסטר' היא גם החברה שעומדת מאחורי הספר הנפיץ של היועץ לביטחון לאומי לשעבר ג'ון בולטון ואחייניתו של טראמפ, מרי טראמפ, כזכור טראמפ הלך לבית המשפט בנסיון למנוע את הפצת הספר, אך זה לא עזר לו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
10/02/2024 13:50

Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.com/pt-PT/join?ref=JHQQKNKN

06/03/2024 18:23

I don't think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x