xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווחים מצפון קוריאה: אחותו של קים ג'ונג און נעלמה

העניינים בצמרת השלטון של צפון קוריאה ממשיכים להסתבך ועכשיו, מדווח כי קים יו-ג'ונג לא נראתה כבר חודש שלם בטקסים רשמיים; מומחים טוענים: "מעדיפה לשמור על פרופיל נמוך"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
צפון קוריאה (צילום Pixabay)
צפון קוריאה (צילום Pixabay)

סוכני ביון מקוריאה הדרומית מדווחים כי קים יו-ג'ונג שומרת על פרופיל נמוך בחודשים האחרונים, מחשש שאחיה הגדול מתכנן לחסל אותה.

יו-ג'ונג נצפתה מספר פעמים לצד אחיה בשנים האחרונות, כולל בטקס הלוויה של אביהם, קים ג'ונג איל, בשנת 2011. למרות זאת, בכירים בשירות הביון הלאומי של דרום קוריאה מדווחים כי הפוליטיקאית לא נראתה בטקסים רשמיים או הופעות פומביות מאז ה-27 ביולי – כאשר היא ליוותה את אחיה בטקס הצבאי שציין את סוף מלחמת קוריאה.

מומחים טוענים כי קים יו-ג'ונג מעדיפה לשמור על פרופיל נמוך מחשש שהמומנטום שהיא צוברת בצמרת של פיונגיאנג תוביל לחיסולה – ויש לה סיבה מצוינת לחשוש מכך. הרודן הצפון קוריאני כבר הורה בעבר לחסל קרוב משפחה שלו, כאשר הוא הוציא להורג את דודו, צ'אנג סונג-טק.

פרופסור נאם סונג-ווק, מומחה לצפון קוריאה, התייחס להורדת הפרופיל של יו-ג'ונג בשיחה עם סוכנות ידיעות דרום קוריאנית ואמר: "בעבר, כל אחד שקיבל את התואר 'מספר 2 בפיונגיאנג' סולק מתפקידו בצורה כזו או אחרת. אמנם קים יו-ג'ונג בת משפחה, אבל כל עוד אחיה בשלטון היא חייבת לדעת מה מקומה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x