xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווחים במרוקו: "גורמים מאיימים לחסל את יורש העצר"

כוחות הביטחון המיוחדים במרוקו הגבירו לאחרונה את האבטחה סביב יורש העצר הצעיר, מולאי חסן השלישי בן ה-17, לאחר דיווחים לפיהם גורמים שונים ינסו להתנקש בחייו כדי למנוע ממנו לרשת את כס המלכות מאביו מוחמד השישי; "המלך מודאג מאוד שגורמים שונים ינסו לבצע הפיכה במדינה ולפגוע בבנו"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מלך מרוקו עם הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב עמאר, אילוסטרציה
מלך מרוקו עם הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב עמאר, אילוסטרציה

על פי החשד אצל השירותים החשאיים במרוקו וכוחות האבטחה של היחידות המיוחדות במדינה, החלו לתגבר בשבועות האחרונים את האבטחה סביב יורש העצר. מולאי חסן השלישי, בן ה-17, לאחר מידע סודי שהגיע לרשויות ולפיו גורמים שונים בממלכה מתכננים להתנקש בחייו כדי למנוע בכל מחיר את הכתרתו למלך.

בשנתיים האחרונות חלה החמרה והחרפה במצבו הבריאותי של אביו, מוחמד השישי, מלך מרוקו, השולט ביד רמה במדינה מאז שנת 1999. המלך עבר כמה ניתוחי לב מורכבים בצרפת ובבית החולים המלכותי במרוקו, במהלכם הותקן בליבו קוצב לב – ובשנה האחרונה הוא כמעט ונעלם מעיני הציבור והתקשורת בגלל מצבו הבריאותי שהלך והתדרדר.

בעקבות מצבו הבריאותי של המלך,  הוא החל, כך על פי גורמים במרוקו, בהליכי הכשרת בנו הגדול (בנה של הנסיכה ללה סלאמה), מולאי חסן השלישי כיורשו. "המלך מודאג מאוד שגורמים שונים ינסו לבצע הפיכה במדינה ולפגוע בבנו שאמור לרשת אותו בקרוב, והבעיה הגדולה היא שיורש העצר הוא ילד בן 17 חסר ניסיון בתחומי צבא ומדינה וזה עלול להיות לו לרועץ כשיקבל את כס המלוכה לידיו" אומר גורם שקרוב למלך.

"המלך נוקט בכל הדרכים להגן על בנו מולאי מכל ניסיון לפגוע בו ולכן הוא ערך לאחרונה כמה פגישות חירום בארמונו. המלך יעשה הכל כדי שבנו יוכתר ליורשו ללא עיכובים או בעיות", מספרים גורמים שונים במרוקו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x