xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"דורשים בחירות חוזרות": עשרות אלפים מפגינים בבלארוס

רבבות מפגינים נגד שלטונו של אלכסנדר לוקשנקו ודורשים בחירות חוזרות. אווירה מתוחה במינסק אחרי שלוקשנקו הבטיח לחסל את המחאה; מנהיגת האופוזיציה: "יש שינוי בבלארוס, אחרי 26 שנה הפסקנו לפחד".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפגנה אילוסטרציה צילום מסך Pixabay
הפגנה אילוסטרציה צילום מסך Pixabay

האופוזיציה בבלארוס, מאשימה את הנשיא לוקשנקו ("הרודן האחרון באירופה") בזיוף תוצאות הבחירות שנערכו לפני שבועיים. לוקשנקו, ששולט בבלארוס משנת 1994, מתמודד עם גל המחאה הגדול ביותר מאז שעלה לשלטון.

אחר הצהרים, הגיעו רבבות בני אדם לכיכר העצמאות במינסק, להפגנת ענק נוספת נגד שלטונו של הנשיא. המפגינים נופפו בדגלי בלארוס וצעקו "חופש" ו"לא נשכח ולא נסלח". "יש לנו שתי דרישות: בחירות הוגנות והפסקת האלימות", אמר אחד המפגינים.

כ-7,000 מפגינים נעצרו בעימותים עם המשטרה. לפי הדיווחים חלקם עברו עינויים בכלא. השלטון משקיע מאמצים גדולים כדי להשתיק את המחאה ולשים סוף להפגנות. איגוד העיתונאים הבלארוסי דיווח שבלארוס חסמה את הגישה ליותר מ-50 אתרי חדשות.

כלי תקשורת שמזוהים עם האופוזיציה דיווחו שיותר מ-100,000 מפגינים הגיעו לעצרת הענק במינסק. כתב של סוכנות הידיעות AFP דיווח על הפגנות נוספות, קטנות יותר, בערים נוספות בבלארוס. המפגינים ברחובות מעודדים מהשינוי שלטענתם עובר על העם הבלארוסי, אחרי 26 שנה. "לוקשנקו רוצה שכולם יעזבו וימשיכו לחיות כמו בעבר. אבל זה כבר לא ייראה אותו דבר", אמר אחד המפגינים.

בליטא השכנה מתקיימות היום עצרות תמיכה במפגינים הבלארוסים. הליטאים מתכננים ליצור "שרשרת אנושית" מווילנה עד לגבול בלארוס, שלושה עשורים אחרי שתושבים מהמדינות הבלטיות איחדו כוחות במחאת ענק נגד השלטון הסובייטי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x