xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דוגמנית לשעבר תרצה 20 חודשי מאסר לאחר שהעלילה כי נאנסה

עובדת בבית כלא בת 27, תרצה עונש מאסר למשך 20 חודשים לאחר שבדתה אונס, והעלילה כי נאנסה על ידי נהג מונית ממוצא אסייתי.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה (צילום Pixabay)

שקריה של ויקטוריה הוינס גרמו לכך שרג'יב אסחר ועבדול רחים נחקרו במשטרה, המוניטין של שניהם נפגע לאחר שנחקרו ארוכות על ידי המשטרה.

הוינס, הוא דוגמנית לשעבר שנכנסה לתחרות של העיר דורהאם בשנת 2013, והשתתפה בתחרות היופי של מיס ניוקאסל בשנה שלאחר מכן.

בית המשפט בדורהאם – בריטניה דן בתלונות שלה נגד שני נהגי מוניות ממוצא אסייתי, אחד מהם גם נעצר, המשטרה מסרה כי היא בזבזה שעות עבודה רבות של המשטרה בזמן שטענתה נחקרה במהלך סוף שבוע עמוס עם פרשיות פשע.

"מעשיה היו ללא מודעות עקב מחלה דיכאונית" אמר עורך דינה. המשטרה בדקה את מצלמת הרכב של ​​אחד הנהגים שהסיע אותה באותו לילה, והתברר שהסיפור שלה לא מבוסס לחלוטין, והוינס הפכה מקורבן פוטנציאלי לחשודה. כך דווח ב"דיילי מייל".

היא אמרה למשטרה: "למה שאסכן את העבודה שלי ואת אורח החיים שלי בגלל זה?" אך בבית המשפט התברר כי המשטרה קיבלה שיחה בשעה 3.50 לפנות בוקר, ב- 26 במאי בשנה שעברה, היא אמרה לשוטרים שהיא חזרה הביתה מסיבוב לילה, ואמרה כי נאנסה על ידי נהג מונית ממוצא אסייתי מחוץ לבית החולים בלנצ'סטר בסמוך לדורהאם.

הוינס אמרה כי לקחה מונית מהשוק בדורהאם, וטענה כי הנהג, שהיה אסייתי ובשנות ה -40 לחייו, עצר בסמוך לבית החולים וביצע את התקיפה במושב הנוסע הקדמי, ואז דחף אותה החוצה, אל תוך השטח של בית החולים. לדבריה, היא יצרה קשר עם חברה שלקחה אותה והבחינה כי הוינס עם שריטות ובגד קרוע, כך לטענתה.

שון דודס התובעת שהעמידה אותה לדין, אמרה כי הוינס שינתה את התיאור של הנהג, וכך הביאה לחקירה של עוד נהג. נהג בשם אסגר, נעצר והכחיש את העבירה, וטען כי לקח נסיעה למקום אחר. התובעת דודס אמרה כי הנהג החשוד שוחרר מחוסר ראיות, ואז המשטרה עצרה נהג שני העונה לשם ראחים, הוא אכן הסיע את הוינס, אך הכחיש את כל הטענות על אונס ופגיעה בה. לדבריו, הוא נסע ישר הביתה אחר כך, ומבדיקת מצלמת הרכב שלו, עולה כי דבריה של הוינס היו שקר מוחלט.

התובעת אמרה כי אז השתנה כיוון החקירה של הוינס, וכאשר נשאלה על כך, היא אמרה כי היא לא תסכן את עבודתה בכלא פרנקלנד ואת 'אורח החיים' שלה בסיפור הזה. אך לאחר שהיא צפתה יחד עם השוטרים בצילומי הרכב, היא הבינה שעלו על השקר שלה.על פי בית המשפט, היא היתה שיכורה ומסוממת באותו יום, כאמור היא תרצה עונש של 20 חודשי מאסר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x