xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דובאי: התייר מכווית גילה כי 'מכון העיסוי' לא קיים ונשדד

בית משפט בדובאי גזר ביום ראשון על אישה שלוש שנות מאסר בגין גניבה ממבקש עיסוי, הגבר היה נעול בחדר למשך שעתיים ונגנב ממנו 54,000 דוראם מחשבון הבנק שלו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מסאג' אילוסטרציה צילום Pixabay
מסאג' אילוסטרציה צילום Pixabay

בינואר השנה הגיע הקורבן הכוויתי בן 37 ​​לדובאי מארה"ב, ותכנן לעזוב למחרת בבוקר. לטענתו, הוא בדק באינטרנט איפה יש מכון עיסוי, כשראה פרסום של מרכז עיסויים יצר איתם קשר וסיכם על תשלום של-1,500 דורהם (כ-1500 ש"ח) לפגישות עיסוי.

מנהל המכון שלח לו מיקום של הדירה באזור ג'בל עלי. לאחר שנכנס, אישה ניגרית בת 26 סגרה את הדלת וביקשה ממנו להיכנס לחדר עיסוי. "אמרתי לאישה שזה לא נראה כמו מרכז עיסויים. היא התעקשה שאכנס לחדר אבל סירבתי. הם ביקשו ממני לשלם את כמות העיסויים שהזמנתי ואז יאפשרו לי לעזוב את הדירה" כך סיפר המבקר הכוויתי למשטרה.

אישה שנייה הופיעה בדירה ואדם אפריקני שוחח עמו בטלפון וביקש ממנו לשלם את הכסף. "אמרתי להם שיש לי 500 דורהם בלבד. שניהם תקפו אותי והיכו אותי בפנים. הם ביקשו ממני למסור את כרטיס האשראי שלי או שהם יכו אותי עם אנשים אחרים".

על פי הדיווח בתקשורת המקומית, האישה נשכה את הקורבן בלחיו הימנית ובכתף שמאל. החבורה חטפה את ארנקו ואילצה אותו לגלות את קוד הכרטיס. לאחר שעה ביקשו ממנו לעזוב את הדירה לאחר שגנבו את כספו".

הוא התקשר למשטרת דובאי וחזר לדירה לראות אם האשה עדיין בפנים. "נתתי לה אגרוף ואז המשטרה הגיעה", הוסיף. משטרת דובאי עצרה את האשה, שטענה כי הקורבן הגיע לחפש את השותף שלה בשעה 2 לפנות בוקר ואז נלחם עמה. בית המשפט מצא את האישה אשמה בחטיפה ובגניבת כספים של הקורבן שלא כדין. היא נקנסה בסכום של 45,314 דורהם וקיבלה שלוש שנות מאסר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x