xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דאגה מעליית האנטישמיות: שיא של כל הזמנים

דאגה בקרב יהודי ארצות הברית עקב עלייה בתקריות האנטישמיות ב-2019 בארה"ב. זהו גידול של 56% במקרי התקיפה, עם חמישה מקרי מוות כתוצאה מתקיפה אנטישמית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תקריות אנטישמיות בעשור האחרון בארה"ב
תקריות אנטישמיות בעשור האחרון בארה"ב

הקהילה היהודית בארה"ב חוותה בשנה שעברה מספר גבוה של תקריות אנטישמיות, המספר הגבוה מאז החל המעקב בשנת 1979. עפ"י נתונים עדכניים של 'הליגה נגד השמצה', ברחבי ארה"ב תועדו בשנה זו יותר מ-2100 מקרים של תקיפה, השחתת רכוש והטרדה על רקע אנטישמי.

טבלת מיקום תקיפות אנטישמיות בארצות הברית

זהו שיא זה של כל הזמנים על רקע עליית מדרגה עם מתקפות אנטישמיות נגד קהילות יהודיות בפאווי – סאן דייגו, ג'רזי סיטי ומונסי ועם גל של תקיפות אלימות בברוקלין כולל מקרי מוות התקריות האנטישמיות ב-2019 גדלו ב-12 אחוזים לעומת 2018, עם גידול מטריד של 56 אחוזים במקרי התקיפה. יותר ממחצית מאירועי התקיפה ברחבי ארה"ב אירעו בחמשת הרובעים של העיר ניו יורק, כולל 25 בברוקלין שמזוהה מאד עם הקהילות החרדיות.

הליגה נגד השמצה זיהתה 234 תקריות שכוונו כלפי בתי כנסת ומרכזים קהילתיים יהודיים בשנת 2019. שכלל את הירי במרכז חב"ד בפאווי, קליפורניה, שם נרצחה על ידי נאצי אחת המתפללות, אישה בת 60, ונפצעו שלושה נוספים, כולל רב הקהילה. ב-2019 תועד ע"י הליגה נגד השמצה סך של 2107 תקריות אנטישמיות ברחבי ארה"ב, גידול של 12 אחוזים לעומת מספר התקריות – 1879 תקריות – שתועדו ב-2018.

המדינות שבהן שיעור התקריות הוא הגבוה ביותר הן ניו יורק: 430, ניו ג'רזי: 345, קליפורניה: 330, מסצ'וסטס: 114 ופנסילבניה: 109. סך כל התקריות במדינות הללו מהווה כמעט 45 אחוזים מכלל התקריות בארה"ב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
19 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
19
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x