xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גרמניה תחזיר את הרבנות הצבאית לראשונה מאז עליית הנאצים

גרמניה תאפשר לרבנים לחזור למערכת הרבנות הצבאית שלה לראשונה מאז נזרקו הרבנים מהצבא לאחר השתלטות הנאצים בשנות השלושים של המאה הקודמת.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

החזרת הרבנים מגיעה לאחר שפקידי ממשלה נאבקים לבלום את עליית ההתקפות האנטישמיות בחברה הגרמנית כולה. מחוקקים אישרו ביום חמישי האחרון פה אחד את ההסכם שנערך בשנה שעברה בין הממשלה בברלין לבין מועצת היהודים המרכזית במדינה. בהחלטה נקבע כי עד עשרה רבנים יספקו תמיכה רוחנית לכ – 300 החיילים היהודים המשרתים את גרמניה במשימות בחו"ל.

שרת ההגנה של גרמניה, אנגרט קראמפ-קרנבאאואר, כינתה את ההצבעה "סימן מיוחד לסולידריות והכרה ביהודים המשרתים בצבא הגרמני המודרני." ו"רגע מיוחד למדינה בכך שהחיים היהודיים נראים לעין נגד האנטישמיות ההולכת וגדלה מדי יום בחברה שלנו." אמרה.

ועידת הרבנים האורתודוכסים בגרמניה בירכה את אישור הפרלמנט כ"סמל חשוב, במיוחד בזמנים כאלו שבהם יש שוב קרקע פוריה לאנטישמיות, שנאה מצד הימין הקיצוני ותיאוריות קונספירציה."

ליהודים היסטוריה ארוכה בצבא הגרמני: כ -12,000 חיילים יהודים מתו בלחימה בצד הגרמני במלחמת העולם הראשונה. רבים קיוו שעצם שירותם הצבאי יקדם את קבלתם לחברה הגרמנית. במקום זאת, בשנים שלאחר המלחמה האשימו הנאצים את היהודים בתבוסת המדינה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x