xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גרמניה: עובד לשעבר במפעל בשר "שמעתי עובדים בוכים בלילה"

"שעות נוספות ללא תשלום, מנהלי עבודה מתעללים, לחץ להגיע בזמן מחלה." עובד לשעבר בחברת הבשר הגדולה בגרמניה, מספר מדוע עזב את העבודה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מפעל לעיבוד בשר / אילוסטרציה
מפעל לעיבוד בשר / אילוסטרציה

העובד סיפר לאתר DW: "עבדתי במפעל במשך שנתיים. לעיתים רחוקות סיימנו משמרת אחרי 8 שעות, לעיתים קרובות היו 12 שעות, או אפילו 13. רשמנו את השעות הנוספות, אך הן מעולם לא הופיעו בתלוש השכר."

העובד סיפר על התנאים במקום. "היה קר מאוד ולח, והעבודה היתה מאד מהירה וקשה, שמעתי קולגות בוכים בלילה במקום הלינה שלנו מכיוון שהם סבלו מכאבים, הידיים שלהם היו נפוחות אבל היינו מעודדים אחד את השני, היה לי חבר [ברומניה] שתמיד ביקש ממני לקחת אותו איתי, הוא באמת רצה לעבוד בגרמניה. אמרתי לו, "לפחות תדאג שתביא איתך מספיק כסף כדי שתוכל לקנות כרטיס הביתה." זו הייתה עצה טובה, כי אחרי יום אחד בלבד במפעל הבשר, החבר שלי לא יכול היה לסבול את זה יותר וחזר לרומניה."

העובד סיפר כי בזמן בדיקות של משרד הבריאות, המסוע של הבשר האט את הקצב, ככה תמיד היה כאשר הגיעו הפקחים, כך שהעבודה שלנו הייתה קלה יותר. אבל היינו יודעים מראש מתי הולכת להיות בדיקה. מדוע הם לא עושים את הבדיקה ללא הודעה מראש? רק ככה יכולים הפקחים לראות איך המצב באמת."

"כשהפקחים היו באים אמרו לנו להגיד להם שאנחנו לא מדברים גרמנית, למרות שחלקנו דובר את השפה."

"זה היה גרוע במיוחד כשהיינו חולים. מנהלי העבודה היו צועקים עלינו שאין טעם להביא להם אישורי מחלה חולים, פעם אחת הבאתי אישור כי הייתי עם הצטננות ממש קשה, זה יכול בקלות לקרות, כי עבדנו בקור כל הזמן, אז החלטתי שזה הספיק לי, ועזבתי את מקום העבודה."

האתר DW מפרסם כי זהות העובד ידועה להם, אך הוא מעדיף להישאר בעילום שם. כעת הוא עובד בחברה אחרת בגרמניה, ואומר שהוא מרוצה מתנאי העבודה שם.

כזכור לפני שבוע מפעל לעיבוד הבשר Rheda-Wiedenbrück, במחוז גוטרסלו ליד בילפילד, המנוהל על ידי. חברת 'טונאייס' החברה המובילה לעיבוד בשר בגרמניה. גילו מאות עובדים חולים בנגיף הקורונה.

קצת יותר מאלף עובדים נבדקו, מתוכם קרוב ל-700 נמצאו עם הנגיף. בסביבות 7,000 אנשים באזור הוכנסו לבידוד בגלל חשיפה אפשרית לנגיף.

תוצאות הבדיקות גרמו לרשויות המקומיות לסגור את המפעל ולסגור את כל בתי הספר והמעונות האזוריים עד חופשת הקיץ ב -29 ביוני.

בתקשורת הגרמנית דווח, כי המפעלים סובלים מתנאי עבודה ירודים, עובדים מנוצלים, ועובדים שמתגוררים בדיור המוני לעובדים ממזרח אירופה, כך שאין סיכוי לשמור על היגיינת העובדים. והיום מסתבר על פי התקשורת המקומית, כי הדברים הללו מטרידים מאד מאד.

דובר חברת 'טונאייס' אמר במסיבת העיתונאים בשבוע שעבר לאחר הפרסום על כמות הנדבקים: "אנחנו יכולים רק להתנצל." הדובר אמר כי העסק פעל "באינטנסיביות" כדי "להרחיק את הנגיף מחוץ לחברה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x