xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גרינבלט לראשי מועצת יש"ע: "במקום לתקוף את טראמפ וקושנר תסבירו מה החששות שלכם"

ג'ייסון גרינבלט השליח המיוחד של ארה"ב למזרח התיכון לשעבר. "זה לא הוגן לומר רק דברי ביקורת. המדינה הפלסטינית העתידית לא תהווה איום על ישראל"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
ג'ייסון גרינבלט בראיון לניצנה לייטנר / צילום מסך
ג'ייסון גרינבלט בראיון לניצנה לייטנר / צילום מסך

את הדברים אמר גרינבלט אתמול (חמישי) בכנס ארגון "שורת הדין" שהתקיים באופן מקוון ובהשתתפות מומחים בינלאומיים בנושא ההשלכות המדיניות של הסיפוח.

פחות משבוע לסיפוח המסתמן, ארגון ״שורת הדין״, המתמחה במאבק משפטי-כלכלי בארגוני טרור, ערך אתמול (ה׳) מפגש מומחים מקוון לצורך דיון משפטי אודות תכנית השלום של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ סביב השלכות החלת הריבונות הישראלית ביהודה ושומרון.

בדיון השתתף ג'ייסון גרינבלט, לשעבר השליח המיוחד למזרח התיכון מטעם ארה"ב, יחד עם משפטנים ומומחים בינלאומיים כמו פרופ' אלן דרשוביץ ושגריר ארה"ב בישראל לשעבר דן שפירו, ונערך בהנחיית נשיאת ארגון שורת הדין, עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר.

במוקד הדיון שהתקיים באופן מקוון ובהשתתפות אלפי צופים מהארץ ומהעולם, עמדה סוגיית ההשלכות הדיפלומטיות והמשפטיות של הסיפוח המסתמן, האם ישראל תעמוד בפני סנקציות כלשהן וכיצד ניתן להתמודד מולם.

השליח המיוחד למזרח התיכון לשעבר מטעם ארה"ב, ג'ייסון גרינבלט ציין במהלך הדיון: כי "ראשי ההתנחלויות והנהגת הימין לא צריכה לתקוף את טראמפ וקושנר. הם צריכים להסביר מה החששות שלהם מבלי להעביר רק ביקורת. זה לא הוגן. המדינה הפלסטינית העתידית לא תהווה איום על ישראל".

בנוגע להשלכות הבינלאומיות על מהלך הסיפוח, הוא התיייחס ואמר: "אם האיחוד האירופי ינקוט בצעד דרסטי נגד ישראל הם יתחרטו בסופו של דבר, הם צריכים את מדינת ישראל, היא כבר לא מדינה קטנה. כל דיון שיתקיים בנושא באו"ם, יהיה בזבוז של זמן ובוודאי לא יעזור לפלסטינים, זה רק יעכב את השלום. הסיבה לכך שאין שלום היא איננה הסיפוח, שהרי לא היה שלום בין ישראל לפלסטינים לפני 1967".

נשיאת ארגון שורת הדין, עו״ד ניצנה דרשן-לייטנר: "מדינת ישראל עומדת להכריע בתקופה הקרובה באחת מן הסוגיות החשובות בתולדותיה. תכנית השלום של הנשיא טראמפ טומנת בחובה אתגרים משפטיים ומדיניים אליהם ישראל תידרש בזמן הקרוב. אני מקווה כי הדיון שקיימנו הערב, שפך מעט אור על השאלות הרבות סביב השלכות מהלך החלת הריבונות הישראלית בשטחי יהודה ושומרון״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x