xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גרינבלט לפלסטינים: ״אם לא תשבו למו״מ יהיה סיפוח, אך מו״מ עשוי לדחות זאת״.

ג׳ייסון גרינבלט, יועץ הנשיא טראמפ לשעבר לענייני המזרח התיכון, אומר כי התנאים של הפלסטינים לא הגיוניים, וכי הסיפוח יקרה אם הפלסטינים לא ישבו למשא ומתן. ״אני לא רוצה לראות מדינה פלסטינית שתאיים על ישראל״.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

גרינבלט מזהיר את הפלסטינים, "הדלת לשלום תיסגר בסיפוח אם לא תשבו למשא ומתן"

ג'ייסון גרינבלט, אדריכל חזון השלום במזרח התיכון של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, אומר כי השלום עדיין אפשרי אם הפלסטינים זונחים את דחייתם לתוכנית ומקיימים מו"מ עם ישראל.

בראיון ל"Arab News" אומר גרינבלט, שכיהן כשליח הבית הלבן למזרח התיכון. כי משא ומתן יכול אפילו לעכב או למנוע את תוכניותיה של ישראל לספח את בקעת הירדן שלדברי ראש הממשלה בנתניהו יכול לקרות כבר ב -1 ביולי.

גרינבלט אמר כי כמי שמכיר את הנשיא טראמפ, וחתנו היועץ הבכיר של הבית הלבן ג'ארד קושנר ושגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן, "הדלת לבית הלבן לנהל משא ומתן על הסכם שלום נשארה פתוחה."

אך הוא הזהיר כי הדלת עשויה להיסגר בסיפוח שעשוי להתרחש כבר ב -1 ביולי. "אם הפלסטינים יחכו יותר מדי זמן, הסיפוח יקרה."

גרינבלט אמר כי הוא מכיר "את הנפשות הפועלות". ואם הפלסטינים יגידו שהם רוצים לדבר. "תוך זמן קצר כולם ישבו וידברו" אומר השליח של טראמפ לשעבר.

גרינבלט עמד על כך שהתוכנית לא הוקמה כלאחר יד. "כמה עצוב שההנהגה הפלסטינית אפילו לא תראה אם ​​יש משהו בתוכנית הזו שהם יכולים לעזור לשנות. אם בסופו של דבר לאחר הרבה זמן של משא ומתן בתום לב, מאמץ השלום נכשל. אני מבין. אם העסקה אינה מקובלת עליהם וכל עסקה שהישראלים יכולים לעשות אינה מקובלת עליהם, אני מבין" אמר גרינברג.

"אני מבין את העובדה שהם כועסים. אני מקבל את העובדה שההנהגה מאוכזבת. אני מקבל את העובדה שהתכנית לא עומדת בציפיות שלהם. ואגב, יש עלינו הרבה ביקורת גם בישראל בגלל תוכנית השלום הזו."

הוא הכחיש כי טראמפ השתמש בשינויי המדיניות, כמו העברת שגרירות ארה"ב מתל אביב לירושלים, הכרת ירושלים כבירת ישראל או סגירת משרדי אש"ף בוושינגטון כטקטיקה להפעלת לחץ כדי לאלץ את הפלסטינים לעסוק במשא ומתן.

הוא אמר כי הפעולות הללו הן מדיניות שטראמפ הבטיח כמועמד ותיושם ללא קשר לשיחות. מנגד פלסטינים ומבקרי התוכנית טענו כי המטרה האמיתית של תוכנית השלום של טראמפ הייתה להציג משהו שישראל ידעה כי הפלסטינים ידחו, על מנת לשווק את הצדקת ישראל לפתוח בסיפוח רחב היקף.

גרינבלט הכחיש את הטענה והתעקש כי התוכנית מציעה את החלופה האמיתית היחידה לסטטוס קוו.

"לפחות ניסינו להגן על האינטרסים שלהם. וכל מה שביקשנו מההנהגה הפלסטינית, מלבד להבין כיצד להתמודד עם ממשלותיהם, זה לשבת ולנהל משא."

גרינבלט אמר כי "מה שהפלסטינים מבקשים, אינו בר השגה ומה שהם מבקשים, לדעתנו, אינו מבוסס על זכויות אדם"

גרינבלט אמר שאין לו שם אמון ברשימה המשותפת עם 15 החכים. "הייתי רוצה לראות מדינה פלסטינית לצידה של ישראל, שאינה מסכנת את ביטחון ישראל, אני לא רוצה לראות מדינה פלסטינית שמאיימת על ישראל.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x