xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גנץ- נשיא המדינה הבא?

על רקע מצבו הגרוע בסקרים, גורמים בליכוד פועלים בניסיון להריץ את גנץ לתפקיד נשיא המדינה בעוד שנה וחצי, ובמקביל נתניהו ימשיך להיות ראש הממשלה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

על רקע מצבו המידרדר בסקרים, גורמים בכירים בליכוד מיעדים ליושב ראש כחול לבן וראש הממשלה החליפי בני גנץ את תפקיד נשיא המדינה הבא, כך פורסם ב׳ידיעות אחרונות׳.

הבחירות לנשיאות המדינה יתקיימו בעוד שנה וחצי, בסמוך למועד קיום הרוטציה בין ראש הממשלה נתניהו לראש הממשלה החליפי גנץ. שמו של ראש הממשלה נתניהו שורבב לא פעם לתפקיד נשיא המדינה הבא, אך על פי ההצעה, גנץ יהיה נשיא המדינה ואילו נתניהו ימשיך לתפקד כראש ממשלה עוד שנה וחצי. הרציונל מאחורי הניסיון של הבכירים בליכוד הוא על רקע מצבו הגרוע של גנץ בסקרים. בחלקם, כחול לבן בראשותו עומדת על מספר חד ספרתי של מנדטים בחלק גדול מהסקרים.

גורמים בליכוד אומרים כי זה דבר שאינו מתקבל על הדעת שראש ממשלה יהיה בלי תמיכה ציבורית ואף עם מספר חד ספרתי. יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב להצעה שפורסמה בעיתון ׳ידיעות אחרונות׳ וליגלג על חברו לשעבר בציוץ בטוויטר, בציוץ כתב: ״‏מתנגד לרעיון שגנץ יהיה נשיא, התפקיד כרוך ביותר מדי לחצים.״

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x