xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גנץ: "נפעל בחכמה ובאחריות" התפקידים בכנסת חולקו

גנץ הציג את מטרות הממשלה החדשה הבוקר בישיבת הסיעה, במקביל התפקידים בוועדות הכנסת חולקו.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הבוקר בישיבת סיעת כחול לבן הציג גנץ את מטרות הממשלה החדשה "לקחנו אחריות לאומית, על מנת שנצליח נידרש לשיתוף פעולה עם כלל חברי הכנסת והשרים". גנץ הוסיף כי ידאג לשמור על מערכת המשפט, לדבריו "זהו האינטרס הפוליטי של כולנו".

גנץ סיפר על סיורו אתמול בעוטף עזה: "מהיום אנחנו נרוץ אחריהם ולא הם אחרינו" וסיכם: "נפעל בחוכמה ובאחריות, רק כך נוכל להביא הישגים היסטוריים".

בתוך כך הבוקר בוועדה המסדרת חולקו תפקידי הוועדות.

עפר שלח מונה ליו"ר הוועדה לביקורת המדינה מה שגרר תגובות קשות מימינה על כך שהליכוד העדיף למנות את עפר שלח על פני אופיר סופר מימינה. יהודה ולד, מנכ"ל האיחוד הלאומי שהוא חלק מימינה צייץ: "נתניהו שמאל חלש".

הדיון בועדה המסדרת (צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת)

סך הכל הוקמו 17 ועדות, 12 קבועות ו-5 מיוחדות. 14 ועדות יהיו בראשות הקואליציה ו-1 מהאופוזיציה, בינתיים עוד לא הוחלט על 2 יו"רי ועדות.

בימינה נפתלי בנט יכהן בועדת חוץ וביטחון יחד עם איילת שקד שגם תהיה בועדת חוק ומשפט ובמקביל תהיה יו"ר הסיעה, שר התחבורה לשעבר סמוטריץ' יהיה בועדת הכספים והפנים.

בראשות ועדת חוק ומשפט יכהן יעקב אשר מיהדות התורה ובראשות ועדת הכלכלה ח"כ מרגי מש"ס. חיים כץ יחזור לראשות ועדת הרווחה ויפעת שאשא ביטון תכהן כיו"רית הועדה למיגור הקורונה.

הבוקר מונה יאיר לפיד רשמית כיו"ר האופוזיציה וניצל את נאום הפתיחה לתקוף את הממשלה: "אם זה לא קשור לג'ובים, שום דבר לא מעניין אתכם." לדבריו: "הממשלה לא רואה בני אדם אלא כספומטים".

במקביל הגישה יש עתיד בתגובה לחוק הנורבגי את "החוק הנורבגי הנכון". חוק שיעניק 6400 ש"ח קצבת זקנה, תואר ראשון חינם, נישואין של בני אותו המין וחופשת לידה לאבות.

לדברי הסיעה: "לאחרונה אנחנו עדים למספר רב של ניסיונות להמשיך את "סידור העבודה" וכן את חלוקת הג'ובים, זאת על אף המציאות הכלכלית הקשה שכלכלת ישראל ואזרחי ישראל נמצאים בפתחה.
בעוד הם קוראים לזה "חוק נורבגי" הרי שמדובר בניסיון להכניס עוד כוח אדם למשכן הכנסת על מנת לאייש את המקומות שנותרו ריקים מאדם, נוכח האיוש הבלתי מידתי וחסר התקדים של כיסאות הממשלה, שכאמור רוקנו את מושבי הכנסת וניפחו את שולחן הממשלה.
במידה וחברי הקואליציה רוצים לאמץ חלקים משיטת הממשלה הנורבגית או לחילופין חלקים מספר החוקים הנורבגי הרי שהיו יכולים להשתמש ב"חוק הנורבגי" הנכון כפי שמוצע לעיל עם סדרת תיקוני חקיקה שתואמת את החוקים בנורבגיה."

במקביל החוק הנורבגי עבר במליאה בקריאה טרומית ברוב של 66.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x