xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גנץ בנאומו בכנסת: "ממשלת אחדות- צו השעה"

גנץ בנאומו: "תם עידן ממשלת חצי העם. אלה שלא היו מיוצגים, יהיה להם עכשיו קול." במשך נאומו נשמעו קריאות ביניים מהאופוזיציה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאחר למעלה מ-500 ימים של אי ודאות פוליטית, הממשלה ה-35 של מדינת ישראל נשבעת אמונים היום (ראשון) בכנסת. הממשלה נשבעת כממשלת חילופים, גנץ ונתניהו נשבעים יחדיו לראשות הממשלה.

בנאומו אמר גנץ: "״תם עידן ממשלת חצי העם. אלה שלא היו מיוצגים, יהיה להם עכשיו קול". לאורך כל הנאום חווה גנץ קריאות ביניים מצד האופזיציה. בנאומו התייחס גנץ לאיומים על היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט ואמר "בחרנו באחדות ביום בו נבחרי ציבור ופקידים מאוימים." גנץ הוסיף ואמר: "אחדות היא צו השעה, על אף הסיכונים והקשיים, ואכן היו כאלה." אמר גנץ.

"היה קל יותר ללכת לבחירות, אך להקים ממשלה בעת הזו, זו החלטה מנהיגותית אמיצה וחשובה." הוסיף גנץ.

לאחר מכן כתב גנץ בחשבון הטויטר שלו: "אחרי שלוש מערכות בחירות, העם אמר את דברו והותיר לנו המנהיגים שתי אפשרויות – אחדות או סוג של מלחמת אחים. העם אמר לנו: תפסיקו לריב ביניכם ותתחילו לעבוד בשבילנו. וכך יהיה, בחרנו באחדות בתקופה שבה פקידי ציבור ובהם גם היועץ המשפטי לממשלה מאויימים, וגבולות נחצים כלפי אנשי ציבור משמאל ומימין. בחרנו באחדות כדי לעמוד כחומה בצורה, נגד כל מי שיבקש לחצות את גבולות הביקורת הלגיטימית והחיונית בדמוקרטיה, ובכדי לתת גב לשלטון החוק בישראל. אני וחבריי בחרנו באחדות בכדי להגן על אזרחי ישראל מפני השנאה שמכרסמת בנו פנימה. העם בחר, אני בחרתי, אחדות ישראל, לפני הכל. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה."

בגזרת השרים בכחול לבן הכל הושלם. גבי אשכנזי יכהן כשר חוץ כשנה וחצי ולאחר מכן כשר ביטחון. אבי ניסנקורן – שר המשפטים, יועז הנדל- שר התקשורת.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x