xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גנץ ביקש למתן את התגובות נגד נתניהו, ח״כ מיקי לוי תקף: ״גנץ הוא הבובה של ביבי״

לאחר הנאום התקיף של נתניהו בפתחו של בית המשפט, הרוחות לא נרגעות. בנאום תקף ראש הממשלה נתניהו את היועץ המשפטי לממשלה, את המפכ״ל לשעבר רוני אלשיך, ובכירים נוספים במערכת אכיפת החוק.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בנאום הבוקר אמר נתניהו: ״גורמים במשטרה ובמערכת אכיפת החוק חברו לשמאל כדי להפיל אותי״. הנאום גרר סערה בצד השמאלי ובצד הימני. אתמול תקף יושב ראש האופזיציה יאיר לפיד את גנץ ואשכנזי לאור תגובתם הרפה אל מול ההתקפות של נתניהו. היחיד שהתייחס בתקיפות יחסית היה שר המדע יזהר שי (כחול לבן) שכתב בפוסט בפייסבוק כי ההתקפות חייבות להיפסק. לפיד ענה לו בלגלוג: ״ואם הן לא יפסקו? מה תעשה אז?״

בפוסט שפרסם גנץ הוא כתב כי יש לו אמון מלא במערכת אכיפת החוק וכי לנתניהו עומדת חזקת החפות. תגובה איך נאמר די רפה בטח לעומת אמירותיו בעבר. היום (שני) פרסם מיכאל האוזר טוב את הסיבה לתגובות הרפות: ״‏במהלך פגישת נתניהו-גנץ ביום חמישי האחרון רה״מ מזהיר את גנץ שלא יתקוף אותו בתקשורת ומעביר את המסר הבא: ״השותפות בנינו צריכה להתבטא גם בביקורת אחד על השני״. כך פרסם בגל"צ.

אתמול עמד גנץ על המשמר בשביל למתן את תגובות חבריו לסיעה, בכדי לא לפגוע באחדות ובשותף החדש. בתגובה לכך תקף חבר הכנסת מיקי לוי (יש עתיד- תל״ם) את גנץ ברדיו 103 ואמר: ״‏גנץ הוא הבובה של ביבי, גנץ טומן את ראשו בחול – תגובה נוראית לדברי נתניהו. הוא לא מגן על מערכת אכיפת החוק ולא על היועמ"ש. זו ממשלת בת יענה. שר המשפטים אבי ניסנקורן, מה הוא אמר? זה היה רופס!".

משה בוגי יעלון הגיב אף הוא ואמר בגל"צ: ״גנץ, השרים והח"כים שלו מצטרפים למסדר השתקנים. שיסבירו כיצד מאחדים ומפייסים את החברה עם כל ההשתלחויות האלה" בתוך כך, סיעת הליכוד תתכנס היום (שני) בשעה 15:00. סיעת יש עתיד – תל״ם תתכנס ב-14:30.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x