xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גנץ: "אם הפלסטינים רוצים, מחר אני אהיה ברמאללה"

גנץ: "מי שאשם בתקיעות הם בעיקר הפלסטינים שמסרבים ומתבצרים בעמדותיהם. אם הם יבקשו לנהל משא ומתן רציני אני מוכן להיות מחר בבוקר ברמאללה ולדון בכך."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

שר הביטחון כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "השבוע כינסנו פעמיים את קבינט הקורונה, ונכנס אותו שוב ביום ראשון. הגברנו את האכיפה, האצנו את פיתוח האפליקציה האזרחית שתמנע את השימוש באיכוני השב"כ, והתחלנו להכשיר עוד מלוניות קורונה. בנוסף, הגדרנו תרחיש מחמיר יחסית בנושא הקורונה שאליו נכין את מערכת הבריאות-2,000 מונשמים והחלטנו שלקראת החורף נרחיב את מתן חיסוני השפעת כדי למנוע עומס בבתי החולים."

"כשתחלוף הקורונה, מערכת הבריאות תהנה מההיערכות הזו, היא תאפשר הגדלת מחלקות, תקנים ומיטות אשפוז. כל הממשלה רתומה לנושא הזה. אנחנו מקיימים התייעצויות יום-יום, משרדי הממשלה תומכים זה בזה, ואין נושא שמעסיק אותנו יותר."

"התקציב הקרוב וחוק ההסדרים מחייבים להביא בשורה לציבור ולמשק הישראלי – נפעל לקדם תוכנית לדמי אבטלה לעצמאים, להסדיר את החינוך לגיל הרך ולהגדיל את הצמיחה. המהלכים האלו ואחרים יקודמו מתוך ראיה אחראית ואחרי בדיקת ההשלכות ועבודת מטה מסודרת עם האוצר והמשרדים הרלבנטים. לא בשליפה מהמותן. יש לנו ממשלה רחבה, ממשלת אחדות, שלצד כל הקשיים, יש לה את כל היכולת והנכונות לטפל בנושאים האלו."

"שנים רבות מדי לא חתרנו לשלום, ולהסדרה עם הפלסטינים. אני מקיים שיח ער עם כל השחקנים, האמריקאים, האירופאים ונוספים, כדי לראות אם אפשר להתניע מהלך מדיני באמצעות תוכנית השלום האמריקאית. אני אומר לכם חד וחלק, גם אם זה לא נשמע טוב, מי שאשם בתקיעות הם בעיקר הפלסטינים שמסרבים ומתבצרים בעמדותיהם. אם הם יבקשו לנהל משא ומתן רציני אני מוכן להיות מחר בבוקר ברמאללה ולדון בכך."

"הגדרתי השבוע מספר פרמטרים לקיום מהלכים מדיניים יזומים מצידנו, לא נחיל את החוק הישראלי במקומות שבהם יש פלסטינים רבים או שבהם נפגע ביכולת התנועה שלהם. אם יהיו אזרחים פלסטינים במקומות בהם יחול החוק הישראלי הם יהיו בעלי זכויות שוות. תיעשה עבודה מדינית וביטחונית מקדימה שתוודא שלא נפגע בבטחון המדינה, בהסכמי השלום והנכסים האסטרטגיים שלנו. נקדם גם צעדים הדדיים מול הפלסטינים."

"במהלך השבוע אני עוסק בהמון סוגיות עומק שמגיעות לפתחי במשרד הביטחון, חלקן הוזנחו במשך שנה וחצי של ממשלת מעבר. השבוע דנתי בהשלכות קיצור השירות הצפוי על צה"ל ונחשפתי לעובדה שישנה עלייה חדה בכמות המשתמטים מפטור נפשי, נושא שבכוונתי לטפל בו. בנוסף, אישרתי את עקרונות התוכנית הרב שנתית שהציג לי הרמטכ"ל, נפגשתי עם משפחת שאול ועם משפחות שכולות, וסיירתי בפיקוד העורף, שם ראיתי ואישרתי את תוכניות ההיערכות של הפיקוד לגל השני של הקורונה."

"שמחתי גם להגיע ביחד עם נשיא המדינה, ראש הממשלה והרמטכ"ל לטקס סיום קורס הטיס, אירוע מרגש שמזכיר לנו את כוחו ועוצמתו של צה"ל."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x