xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גל השני: בצרפת קשיים בהגדלת הבדיקות, בבריטניה יקשו את ההגבלות בחצות | עידכון קורונה

למרות החגיגות במקומות בעולם, התפשטות הקורונה ממשיכה בצעדי הענק - בצרפת נשבר שיא יומי של נדבקים; 40% מהנדבקים בגרמניה הם תיירים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Pixabay
Pixabay

היום (ה') הזהיר ארגון הבריאות העולמי מ"שיעורי הדבקה מדאיגים" בעקבות הקורונה שמתפרצת מחדש. הרשויות השונות באירופה מנסות ללמוד "לחיות עם הנגיף" כדי לא להגיע לסגר, לפחות ובינתיים מהדקות את ההגבלות על קהילות שבהן שיעור ההדבקה גדל בקצב מדאיג. 

בריטניה: החמרת ההגבלות על 2 מיליון תושבים

היום (חמישי) הודיע שר הבריאות של בריטניה מאט הנקוק על הגבלות מחמירות מאוד על כמעט 2 מיליון תושבים בצפון-מזרח אנגליה, בערים כמו ניוקאסל וסנדרלנד. בין ההגבלות, שייכנסו לתוקף היום בחצות, איסור על תושבים להתערבב עם בני משפחות אחרות ועוצר לילי מהשעה 10 בלילה. 

"המאבק בנגיף לא נגמר, ובעוד שאנו עושים כל שביכולתנו כדי להשתחרר מאחיזתו, עם החורף שבאופק אנחנו חייבים להתכונן, לחזק את מערכי ההגנה שלנו ולהתאחד פעם נוספת במאבק נגד האויב המשותף הזה" אמר שר הבריאות.

חגגה מוקדם מדי: צ'כיה הודיעה על החמרת ההגבלות

צ'כיה הודיעה היום (חמישי) על הגבלות חדשות, ובין היתר כל המסעדות והברים במדינה ייאלצו להיסגר מחצות ועד השעה 06:00, החל ממחר.

ההגבלות הללו מגיעות 11 שבועות לאחר שאלפי תושבים חגגו יחדיו בבירה פראג את הניצחון לכאורה על הנגיף והחזרה לשגרה, בארוחת ענק סביב שולחן באורך 500 מטר על גשר קארל בעיר. 

שיא יומי חדש בצרפת

הערב (חמישי) דיווחה צרפת על 10,593 נדבקים בתוך יממה אחת. ובבתי החולים מדווחים על עלייה מדאיגה במספר חולי הקורונה שמאושפזים, ומספר המתים היומי מתחיל לעלות אף הוא, עם 50 חולים שמתו ביממה האחרונה. 

"אנחנו חייבים להתאים את עצמנו לאבולוציה שעובר הנגיף, להאט את ההתפשטות שלו ככל האפשר. אבל אנחנו חייבים לעשות את זה תוך כדי המשך החיים שלנו: חינוך ילדינו, טיפול בחולים אחרים, טיפול בנושאי בריאות אחרים, וקיום חיים כלכליים וחברתיים", אמר מקרון בנאום שנשא בשבוע שעבר.

גרמניה: 40% מהחולים הם תיירים

בשבועות האחרונים גרמניה דיווחה על עלייה במספר הנדבקים, ואתמול דיווחו הרשויות שם על כמעט 2,000 נדבקים חדשים. לפי נתונים שפרסמה הממשלה בסוף החודש שעבר, 40% מהנדבקים החדשים הם תיירים שחזרו מחו"ל.

הקנצלרית אנגלה מרקל קראה למדינות האיחוד האירופי להתאחד במאבק בנגיף ו"לפעול בצורה אפילו יותר אירופית" כדי לבלום אותו. "אני לא חושבת שאנחנו הולכים לסגור שוב את הגבולות", היא אמרה. "מבחינה פוליטית, אנחנו רוצים להימנע מזה בכל מחיר". 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
20 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
20
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x