xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גל הירש פותח הכל: "בעת פרסום המינוי נפתחו שערי הגיהנום"

גל הירש, מי שמינויו לתפקיד מפכ"ל המשטרה סוכל ב-2015, מגולל את שעבר עליו מהיום שהודיעו על מינויו לתפקיד, ועל השמצות חסרות שחר שעבר ועדיין עובר מ-2015.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפגנות שנערכו נגד עינוי הדין שעובר גל הירש
הפגנות שנערכו נגד עינוי הדין שעובר גל הירש

ב-2015 מינה השר לביטחון פנים דאז גלעד ארדן, את גל הירש מי שהיה מפקד עוצבת הגליל בעת מלחמת לבנון השנייה, הירש פרש מצה"ל בדרגת תא"ל, ויצא לעסקים פרטיים, ב-2015 מינה ארדן את הירש למפכ"ל המשטרה, ומאז הפכו חייו של הירש לגיהנום. כך מתאר הירש את המצב.

הירש מספר כי השופט בדימוס מישאל חשין אמר לאמנון רובינשטיין, מי שהיה שופט בעליון, כי "עד נשימתי האחרונה אאבק על צדק לגל הירש". הירש כותב כי זו הייתה התקופה שאחרי הודעת הממשלה על היותו מפכ"ל הבא ומאמצי סיכול המינוי היו בשיאם.

"נקראתי אל ביתו בהרצליה בשעת ערב, הוא סבל כאבים, נאנק וזעם. הוא כבר פנה בדחיפות אל היועץ המשפטי יהודה ויינשטיין ולבקשתו העלו על הקו בכירה בפרקליטות. "למה אתם עושים את זה" הוא אמר לה, "למה? אל תפגעו במינוי הזה". מן הצד השני נאמר משהו והוא רתח: "יש לכם ראיה חותכת? יש לכם באמת משהו?" שאל חשין.

"הוויכוח העלה חרס" אומר הירש. ועבור ימים ספורים הלך מישאל לעולמו. אנחנו חמש שנים אחרי. מדי חצי שנה קופצת לחדשות ידיעה דרמטית על "פרשת גל הירש", נער צעיר שנכנס לתמונה שואל את עצמו "איך זה שהאיש הזה (אני) כל הזמן מסתבך בפרשיות" אז זהו נערי, זו אותה פרשה, רק בהמשכים ובכוונת מכוון."

הירש מגולל כי "באוגוסט 2015 סיימתי את תפקידי במפקדת העומק של צה"ל, הייתי המועמד לתפקיד מנכ"ל רפאל, מאוד שמחתי. הטלפון מגלעד ארדן השר לבט"פ דאז הפתיע אותי. הוא ביקש שאקח על עצמי את תפקיד המפכ"ל, שר הביטחון יעלון תמך. זה היה שיאו של משבר במשטרת ישראל, במשך שבועיים התקיימו דיונים אתו ועם ראש הממשלה, מסביב לשעון הכנתי תכנית מפורטת להתעצמות המשטרה בכל המובנים. היו ויכוחים והגענו להסכמות."

"האמת היא שהתלבטתי אך זו הייתה קריאה לדגל. פשוטו כמשמעו. מיד עם ההודעה על המינוי נפתחו שערי הגיהינום, עברתי רצח אופי והשחרה מזעזעת. העלילו עלי אינספור עלילות, מאמצים רבים הושקעו בטרפוד המינוי. כעבור 30 יום זה הצליח. תפרו לי שני תיקים פליליים על שוחד (בפרויקט בראשון לציון ובפרויקט בגיאורגיה) וטענו שעד שזה לא ייבדק איני יכול להיות המפכ"ל. אמרו גם שבדיקה תימשך זמן רב וחייבים מישהו אחר. המינוי סוכל."

הירש מספר כי "החקירות והחיפושים נמשכו שנים, לעלילת השוחד התווספו עלילות הלבנת הון, זיוף, רישום כוזב, מעבר על חוק ההגבלים, תיווך לשוחד, מרמה ועוד ועוד."

"סיפרו לציבור שאני נחקר ב FBI, ברעש גדול גויס עד מדינה (שאני עומד על חשיפת שמו לציבור), ההדלפות היו קבועות ובמשך חמש שנים הציבור שמע על עבריין סדרתי."

"כעבור שנה הייתי מועמד לתפקיד ראש המל"ל, גם זה טורפד "כי הוא בחקירה", כל בקשותינו להיפגש עם היועץ המשפטי לממשלה נדחו, היו רבות כאלה לאורך השנים. בינתיים הפגיעה הכלכלית הפכה קשה מאוד, הנזק התרחב לכל מקום, בעיקר לבריאות. אנחנו בשר ודם."

הירש מספר כי "בקיץ 2018 חשף מוטי גילת כי התיקים יסגרו כי לא נמצא דבר, מיד אח"כ פרסם תנ"צ גיא ניר (שהיה רח"ט המודיעין במשטרה) את הקלטות סיכול המינוי, אז הסתבר גם שלגורמי החקירה היה ידוע כבר ב- 2015 שלא הייתה עבירת שוחד בגיאורגיה אך בכל זאת פתחו תיק וקיימו חקירה על אין עבירה (!) , עם רעש ציבורי ובינלאומי שהרס לנו את החיים."

"עלתה דרישה לוועדת חקירה ממלכתית, בכנסת הוחלט על ועדת חקירה פרלמנטרית. בדיון בכנסת (נובמבר 2018) אמר תנ"צ ניר במדים כי "גל הירש היה קורבן לסיכול ממוקד, נפל דבר, סוכל מפכ"ל בישראל". הביקורת הציבורית הביאה לסגירתו של תיק ראשל"צ בחוסר אשמה (!) אחרי שלוש שנים, החל שיח על האפשרות שאחליף את אלשייך אך הדרישה לוועדת חקירה העירה מחדש את הכל – כיוון שסיפורי השוחד כבר התבררו כעלילה הפכו חשדות לעבירות מס הכנסה בשנים 2007-2008 למאמץ חקירה מרכזי ורחב היקף."

"תקצר היריעה מלפרט, במהלך שנות החקירה התרחשו דברים קשים וחמורים שעוד יסופרו, כל דבר בעתו, זה ארוך מאוד ואיני רוצה להלאות. לאורך השנים הבנתי היטב את שמאחורי הסיכול ולמה הוא מתמשך ויתמשך."

"בשבועות האחרונים קרא ארדן ליועץ המשפטי לממשלה לחדול את עינוי הדין ולסגור את תיק המס, האחרון שנשאר. השר לשעבר משה ניסים ציין באותו מעמד שוועדת טירקל מצאה אותי ראוי למפכ"ל, כבר היה מי שהתחיל לדאוג, עלתה בתקשורת ובציבור האפשרות שאתמנה למפכ"ל כעת. צדק לכל."

"השבוע, בעיתוי מעניין נחתה ההודעה על סגירה מלאה של תיקי השוחד אבל גם על זימון לשימוע על מס הכנסה, יהיה עלי לגייס משאבים ותעצומות נפש ולהתמודד גם עם זה, בשנה השישית לסיכול."

"שמירת החוק ומערכת אכיפת החוק חשובים לי מאוד, למאבק שלי לאורך השנים, לסגירת התיקים התפורים, לחשיפת סיכול המינוי יש חשיבות ציבורית גדולה, אמשיך להילחם גם בתיק מס הכנסה, האחרון שנותר, בינתיים. אני מודה לכם על קריאה מלאה של פוסט ארוך ומודה מעומק הלב לעם ישראל המעודד, מחזק ותומך."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
3 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
3
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x