xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גינויים חריפים מכל קצוות הקשת הפוליטית נגד עודה

לאחר השתתפותו של עודה במפגש וירטואלי עם אנשי חמאס, כל המערכת הפוליטית מגנה ותוקפת את עודה. ח"כ שיר קוראת לחקור את עודה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

גינויים חריפים נגד השתתפות ח"כ איימן עודה בכנס וירטואלי של החמאס לאחר הפרסום כי יו"ר המשותפת איימן עודה, היה אורח כבוד בכנס וירטואלי של חמאס ופתח נגד הסיפוח, ובו היו איומים של ג׳יבריל רג׳וב ושל חמאס לפעול באלימות נגד ישראל. שלל תגובות נגד איימן עודה.

"ח"כ איימן עודה השתתף לאחרונה בכנס "זום" של ארגון חמאס ופת"ח ובו בין היתר איומים לפעול באלימות נגד ישראל עקב החלת הריבונות הצפויה ובכלל, מעבר לאיומים באלימות, הרי שעצם השתתפותו של חבר כנסת בישראל בכנס (אפילו אם זה בזום) עם ארגון טרור רצחני הוא דבר שלא ייעשה, זו תמיכה בטרור לכל דבר ועניין ועל ועדת האתיקה להענישו בחומרה יתרה."

ח"כ שלמה קרעי יו"ר שלח בקשה ליו"ר ועדת האתיקה חה"כ טלי פלוסקוב, ובו ביקש להענישו בחומרה.

"הנדון: תמיכה בארגון טרור נגד ישראל של יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה, ברצוני להגיש תלונה לועדת האתיקה בנושא הנ"ל." כתב קרעי.

חברת הכנסת מיכל שיר (הליכוד) פנתה ליועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט בדרישה לחקור את יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה, לאחר שזה השתתף בכנס וירטואלי של ארגוני הטרור פת"ח וחמאס.

לדברי ח"כ שיר, "עודה השתתף בכנס משותף לארגוני הטרור פת"ח וחמאס, בו שני הארגונים הודיעו הלכה למעשה על השקת אינתיפאדה נגד מדינת ישראל. השתתפותו של חבר בכנסת ישראל בכנס כזה ללא הבעת התנגדות ברורה לאלימות כמוה כהסתה ממש לטרור. יש לעצור את התופעה הבזויה בה חברים בכנסת ישראל מנצלים את החסינות שלהם כדי לתמוך במאבק מזוין נגד מדינת ישראל".

מפלגת יש עתיד הגיבו ותקפו את נתניהו: "‏‎שפל נוסף ל‎נתניהו שהעביר עשרות מיליוני דולרים במזומן למחבלי החמאס שרצחו ישראלים. ועודה? זה האיש שאיתו גררתם את מדינת ישראל לבחירות מיותרות. אין גבול לבושה."

יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר בתגובה להשתתפותו של איימן עודה בכנס תומכי הטרור ברמאללה: "שוב איימן עודה מוצא דרך להראות לכולם מהו גיס חמישי המנצל את מדינת ישראל, נהנה משכר ומהטבות ובתגובה יורק בפרצופם של האזרחים. עודה מתאים לפרלמנט ברמאללה, אשמח לתרום ולממן עבורו את הוצאות הנסיעה וההובלה."

ח״כ ניר ברקת הגיב להשתתפות של עודה, ‫"לא יכול להיות שחבר בכנסת ישראל ישתתף באירוע של ארגוני טרור.‬
‫הבעת תמיכה במאבק מזוין נגד מדינת ישראל, היא עילה להדחה וזה מה שעושה איימן עודה הלכה למעשה, פעם אחר פעם. הגיע הזמן לשים לכך סוף."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x