xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גבר שצולם בתמונה מפורסמת באסון התאומים, מת מנגיף הקורונה

גבר מפלורידה שצולם נמלט מעשן ופסולת כשהמגדל הדרומי של מרכז הסחר העולמי התפורר במרחק רחוב אחד ממנו ב -11 בספטמבר 2001, מת מנגיף הקורונה, כך לדברי משפחתו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
גראונד זירו לאחר האסון - צילום: Pixabay
גראונד זירו לאחר האסון - צילום: Pixabay

סטיבן קופר, גבר מפאלם ביץ' פלורידה, במקור מהנדס חשמל מניו יורק שהתגורר בשנים האחרונות בחוף דליי, פלורידה, מת ב -28 במרץ במרכז הרפואי דלריי בגלל נגיף הקורונה, הוא היה בן 78.

התמונה, שצולמה על ידי צלם של סוכנות הידיעות AP. פורסמה בעיתונים וכתבי עת ברחבי העולם והיא מוצגת במוזיאון הזיכרון 9/11 בניו יורק.

"הוא אפילו לא ידע שהתמונה צולמה", אמרה ג'נט ראשס, בת זוגתו של קופר במשך 33 שנה. "פתאום הוא מסתכל יום אחד במגזין טיים, והוא רואה את עצמו ואומר "אוי אלוקים זה אני" הוא נדהם, הוא לא יכל להאמין לזה."

ראשס אמרה כי קופר לקח מסמכים למקןם מסוים ליד מרכז הסחר העולמי, לא מודע בדיוק למה שקרה באותו בוקר, כששמע שוטר צועק, "אתה צריך לרוץ."

בתמונה נראה קופר, שהיה אז בן 60, עם מעטפה תחובה תחת זרועו השמאלית. הוא ועוד כמה גברים היו בריצה נואשת כאשר קיר מהמגדל המתמוטט מאחוריהם. קופר הגיע למקום מבטחים בתחנת הרכבת התחתית הסמוכה.

"כל שנה ב -11 בספטמבר הוא היה מחפש את המגזין ואומר, 'תראו, זה שוב כאן', כך אמרה ג'סיקה רשאס, בתו של קופר בת 27. "הוא היה מביא את זה למנגלים משפחתיים, למסיבות, בכל מקום שהוא יכול היה להשוויץ בזה."

סוזן גולד, חברה ותיקה של המשפחה, אמרה שקופר היה גאה בתמונה, רכש עותקים רבים של מגזין "טיים" וחילק אותם "כמו כרטיס ביקור." היא אמרה שקופר כיווץ עותק של התמונה בלמינציה ושמר אותו בארנקו.

סוזן פלונקט, צלמת סוכנות הידיעות AP. שצילמה את הצילום, כתבה שהיא הייתה בקשר עם שניים מהתמונה, אך קופר לא היה ביניהם. "חבל שמעולם לא הייתי מודעת לזהותו של מר קופר," כתבה פלונקט לאחר מותו בהודעת דוא"ל ל"פאלם ביץ' פוסט".

באסון התאומים נהרגו כ-3000 בני אדם, שני מטוסים עם מאות נוסעים בתוכם התנגשו בתוך מגדלי התאומים, המטוסים התנגשו בבוקר יום שלישי, 11 בספטמבר 2001 בערים ניו יורק ווושינגטון, 19 טרוריסטים שהשתייכו לארגון הטרור אל-קאעידה חטפו ארבעה מטוסי נוסעים. שניים מהמטוסים, טיסה 175 של יונייטד איירליינס וטיסה 11 של אמריקן איירליינס, התרסקו עם טייסים מתאבדים בכוונה תחילה לעבר מגדלי התאומים בעיר ניו יורק.

המגדלים קרסו בתוך שעתיים. חוטפים נוספים ריסקו את טיסה 77 של אמריקן איירליינס אל תוך בניין הפנטגון בארלינגטון שבווירג'יניה.

הטרוריסטים תכננו לרסק את המטוס הרביעי, טיסת 93 של יונייטד איירליינס, אל תוך הבית הלבן או בניין הקפיטול הסמוך אליו בוושינגטון, אך נוסעי המטוס שהבינו שהם נחטפו ניסו להיאבק עם החוטפים, ולבסוף המטוס התרסק על יד שנקסוויל, פנסילבניה, כ-3000 נוסעים כולל הצוות של ארבעת המטוסים, נהרגו.

קופר משמאל, צילום מסך.
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
14 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
14
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x