xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גבר מצרי בן 35 יוצא עם סבתא בריטית בת 80; ואומר כי מבקרים שלא מאמינים שהוא באמת מאוהב יכולים 'ללכת לעזאזל'

מוחמד אחמד איברהים (35) ממצרים התפרסם לאחר שהקשר שלו עם איריס ג'ונס (80) מסומרסט - אנגליה התגלה, בני הזוג הכירו בפייסבוק בשנה שעברה והיא טסה למצרים כדי להיות איתו - אך הצמד עדיין לא הצליח למסד את הקשר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

גבר מצרי יוצא עם סבתא בריטית בת 80, ביניהם יש הפרש בן 45 שנה, כעס על כך שהוא ממותג 'ילד צעצוע', והתעקש, 'אני גבר לא משחק. מוחמד המתגורר בקהיר הגן על הקשר וכעס על אלו שלא מפרגנים ומזלזלים, הוא אמר לכל מי שמפקפק באהבתו לאיריס 'ללכת לעזאזל'.

כשנשאל בראיון לתקשורת הבריטית מדוע הוא כל כך להוט להתחתן עם איריס, מוחמד החליט להתעלם מהשאלה ולהציג את עצמו בפני הצופים, והבהיר שהוא אכן מאוהב באיריס. "שלום לכולם באולפן", הוא אמר, "שמי מוחמד, אני איש מצרי, אני לומד הנדסה, אני פגשתי את איריס ברשת".

"שוחחנו ושוחחנו, היא רצתה לבוא למצרים לראות את הפירמידות, אני פגשתי אותה, גיליתי שאיריס מבינה אותי". מוחמד כעס ואמר: "האהבה לא יודעת שום הבדל בין הגילאים, או מאיזה ארצות החיים שלנו, איריס בחרה בי ואני בחרתי".

"אני רוצה לומר לכל האנשים שתוקפים את האהבה שלנו, זה לא עניינכם, תתמקדו בחיים שלכם, תלכו לעזאזל, זה הכל, אני כועס על כך שאנשים אומרים שאני ילד צעצוע, אני גבר, אני גבר, בסדר? אני גבר, לא ילד צעצוע, אני לא משחק, בבקשה אל תגידו את זה שוב".

בשיחה עם ה"דיילי מייל" מביתו בגיזה, דרומית לקהיר, הדגיש מוחמד כי בעוד אנשים עשויים להיות סקפטיים ביחס ליחסים שלהם, אהבתו לאיריס היא אמיתית."זה אולי נראה קצת מוזר שיש לי אישה מבוגרת מאמא שלי ב-20 שנה, אבל זו אהבה, זה גורם לך להיות עיוור, כשאתה גבר ואתה מתאהב באישה, זה לא משנה בת כמה היא או איך היא נראית".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x