xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

גבי אשכנזי: "תכנית השלום של טראמפ היא אבן דרך משמעותית"

טקסי חילופי השרים במשרדים מתקיימים היום במשרדים השונים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

שר החוץ היוצא ישראל כ"ץ ושר החוץ הנכנס רא"ל (מיל') גבי אשכנזי קיימו הבוקר טקס חילופים במשרד החוץ, בהשתתפות מנכ"ל המשרד וחברי ההנהלה. שגרירי ישראל בעולם ואנשי שירות החוץ ברחבי העולם צפו אף הם בטקס.

כזכור אתמול הושבעה הממשלה החדשה והיום מתקיימים טקסי ההחלפה במשרדים השונים.

שר החוץ החדש גבי אשכנזי אמר בטקס:

"תחושת שליחות מלווה אותי היום בכניסתי לתפקיד שר החוץ של מדינת ישראל. אני מתייצב לתפקיד הזה ברגשי כבוד, בשליחות ובאחריות באחת התקופות המורכבות בזירה הלאומית, הבינלאומית והאזורית. בדרכי לטקס הזה, הרכנתי ראש מול קיר הנופלים לזכרם של אנשי שירות החוץ שנפלו במהלך שירותם. בכל יום ויום נזכור את מחיר העצמאות שלנו, שאנו ממשיכים לעמול על ביסוסה – גם בימים אלו."

אשכנזי המשיך: "אני מבקש להודות לשר היוצא וידידי ישראל כץ על פועלו ותרומתו ליחסי החוץ של מדינת ישראל בתקופה רגישה ומורכבת. אנו מכירים שנים רבות ואני יודע עד כמה הוא היה מחויב מתוקף תפקידו לקידום מעמדה של ישראל בעולם. אני מבקש לאחל לו הצלחה רבה בתפקיד המאתגר של שר האוצר."

שר האוצר הנכנס ישראל כץ דיבר גם בטקס בחלפת שרי האוצר:

"המשרד הזה הוא משרד המשרדים. הציבור באחריותנו על כל גווניו. נעשה הכל כדי להקל על הציבור. זאת תהיה ממשלה חזקה מבחינת היכולת שלה להחליט, ואני בהחלט מדבר על כלכלה בסימן אחדות. לא יהיו בה גוונים או חשיבה מפלגתית, אלא הצעדים שנחליט עליהם יצטרכו לכלול את כל חלקי הציבור. כלכלה שתתניע את המשק אחרי כל מה שקרה. השר כץ פנה אל משה כחלון ואמר "משה, אני רוצה להודות לך באופן אישי על החברות שלא נגמרת, על תרומתך ועל מה שעשית במשרד הזה, טיפלת בציבורים שלא טיפלו בהם קודם. תודה רבה עד כה והרבה הצלחה בעתיד."

שר האוצר היוצא, משה כחלון: "היום לפני חמש שנים בדיוק עמדתי כאן במקום הזה, ואמרתי משפט שרבים ביקרו אותי עליו. אמרתי שכלכלה זה לא רק מספרים ושורות אקסל. כלכלה זה אנשים. אמרתי שכלכלה נועדה לשרת את האזרחים ולא האזרחים נועדו לשרת את הכלכלה."

כחלון הוסיף: "היום, חמש שנים לאחר מכן, אני שמח לעמוד כאן ולומר בגאווה שלאורך כל הדרך נשארתי נאמן לתפיסת העולם הזו. ראיתי לנגד עיניי את אותם אזרחים, שעבדו קשה, שילמו מסים, עשו מילואים וחשבו שהמדינה שכחה אותם. ראיתי זוגות צעירים שנחנקו תחת יוקר המחייה ורכישת דירה נראתה עבורם חלום בלתי אפשרי. ראיתי אותם בכל רפורמה, בכל חוק, בכל החלטת ממשלה ותמיד בחנתי את הדברים בשאלה אחת פשוטה – האם זה טוב עבורם."

"ישראל, אתה מגיע כשר ותיק, אתה תמשיך להוביל. יש לך את הצוות מהטובים שיש למדינת ישראל. אין יותר טובים מהם. אנשי מקצוע, איכותיים, אידיאליסטים מסורים. היתה לי זכות אדירה להיות כאן. לא הרבה זוכים בכך. אני יוצא למגזר הפרטי שמח וטוב לב, עם עשייה מדהימה לאורך כל הקדנציה שלי מח"כ – ורוצה להגיד תודה על כל דקה וכל רגע."

טקס חילופי השרים במשרד העבודה והרווחה התקיים הבוקר במעמד השר היוצא אופיר אקוניס השר הנכנס איציק שמולי, סגן השר משולם נהרי ומנכ"ל המשרד ד"ר אביגדור קפלן. בטקס שנערך בנוכחות מצומצמת עקב ההנחיות למניעת התקהלות, השתתפו ראשי אגפים משתי זרועות המשרד, מהביטוח הלאומי ורשויות סטטוטוריות נוספות שנמצאות תחת אחריותו של השר.

השר הנכנס, איציק שמולי, אמר באירוע: "אני נרגש ואסיר תודה על האמון שניתן בי להיות כאן בעת הזו. אמון ובצדו חובה גדולה, מפני שנושא בתוכו תקווה לימים טובים יותר. האמון הזה יקר לי מאוד, הוא מטיל עליי חובה גדולה שאותה אשא עמי כשר בממשלה ביראה ובתחושת שליחות עמוקה. זוהי משימת חיי. ערב הקמת הממשלה בקשתי היחידה הייתה להיות אתכם כאן, כשישראל ניצבת מול משבר חברתי-כלכלי מהחמורים ביותר בתולדותיה."

השר היוצא אופיר אקוניס איחל בהצלחה למחליפו ואמר: "אני מעביר היום את המשרד לאיציק שמולי, כאשר אנחנו קרובים לסיומו של חלק זה במשבר הקורונה. אנחנו עדים כאן למהותה של הדמוקרטיה – הדמוקרטיה שלנו איננה בסכנה, להפך הוא הנכון והטקס הזה הוא ההוכחה לכך. בחודשים האחרונים בהם המשרד התמודד עם משבר הקורונה, עשינו זאת ללא תקציב מדינה – משימה לא פשוטה אך המשכנו לתפקד וליישם את מדיניות המשרד גם בתקופת המשבר אותה חווינו. השתדלנו ככל יכולתנו להמשיך ולדאוג למי שצריך לדאוג לו ועשינו זאת בהצלחה בחודשים החולפים. אני מודה למנכ״ל המשרד ד״ר אביגדור קפלן על שיתוף הפעולה הפורה, על המסירות והרצינות, ולכל אלפי עובדי ועובדות המשרד. תודה למנכ״לי הביטוח הלאומי, שירות התעסוקה, הרשות לשיקום האסיר והמרכז לבטיחות ולגאות על העבודה המשותפת. מאחל הצלחה רבה לשר הנכנס איציק שמולי, פרלמנטר חרוץ שמכיר את התחום, הצלחתך – הצלחתנו כולנו".

השר שמולי והשר לשעבר אקוניס מתחלפים (צילום: יוסי זמיר, לע"מ)
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x