xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ב-10 אלף פאונד: בריטניה תחלק כנסות למפרי בידוד

ממשלת בריטניה הציגה תוכנית שתיכנס לתוקף בשבוע הבא ונועדה לסייע לבלום את הגל השני במדינה; ראש הממשלה בוריס ג'ונסון: "אנשים שבוחרים להתעלם מהחוקים יתמודדו עם קנסות גבוהים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קורונה אילוסטרציה צילום Pixabay
קורונה אילוסטרציה צילום Pixabay

לפי התוכנית החדשה שהציגה הממשלה, קנס של 10 אלף פאונד (כ-45 אלף שקלים) יוטל על מפרי בידוד באנגליה. התוכנית כוללת גם חלוקת מענק של 500 פאונד לאנשים בעלי הכנסה נמוכה שאינם יכולים לעבוד מהבית כדי לפצות אותם על תקופת הבידוד אם ידרשו לו.

"עלינו לעשות כל שביכולתנו כדי להשתלט על התפשטות הנגיף, כדי למנוע מהאנשים בקבוצות סיכון להידבק, כדי להגן על בתי החולים ולהציל חיים", אמר ראש הממשלה בוריס ג'ונסון.

התוכנית החדשה תיכנס לתוקף החל מה-28 בספטמבר, ולפיה אנשים שבדיקת הקורונה שלהם חיובית או שהתגלה כי היו במגע עם אדם חולה יידרשו לפי חוק להיכנס לבידוד למשך 14 ימים. הקנסות יחלו באלף פאונד ויעלו עד 10 אלף פאונד לעבריינים חוזרים וסדרתיים.

ביום שבת דווח לראשונה על מעל 4,000 נדבקים חדשים ברחבי הממלכה מאז תחילת חודש מאי האחרון. עם זאת, בוריס ג'ונסון הדגיש כי הוא מנסה בכל כוחו להימנע מהטלת סגר נוסף וממושך, אך הממשלה תתכנס בימים הקרובים לדון בהטלת סגר חלקי למשך שבועיים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
20 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
20
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x