xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

1.5 מיליארד: איראן תאלץ לפצות משפחת סוכן -FBI שנעלם

רוברט לוינסון נעלם באי קיש שבשליטת איראן ב-2007. לפי עדויות וראיות שנחשפו מאז, הממשל האמריקני ומשפחתו מאמינים שהוא נלקח בידי איראן, עונה ומת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה(צילום: Pixabay)
אילוסטרציה(צילום: Pixabay)

איראן תאלץ לפצות ב-1.45 מיליארד דולר את משפחתו של סוכן ה-FBI לשעבר רוברט לוינסון, שנעלם כששהה במדינה בשנת 2007- כך על פי פסק הדין בבית המשפט בארצות הברית

הרשויות בארצות הברית ומשפחתו מאמינים שהוא מת באיראן, שלטענתם עצרה אותו, אך היא מכחישה זאת. אתמול (שני), בני המשפחה של לוינסון מסרו הצהרה שבה טענו שפסק הדין שניתן ביום חמישי בבית המשפט בוושינגטון על ידי השופט טימותי קלי, הוא ה"צעד הראשון במרדף לצדק".

"עד כה, איראן לא עמדה בפני שום השלכות למעשיה", הם הוסיפו. "החלטת השופט לא תחזיר את רוברט הביתה, אבל אנחנו מקווים שהיא תרתיע את איראן מלקחת בני ערובה נוספים".

הדעות על מה לוינסון עשה באיראן חלוקת. לטענת הממשל האמריקני הסוכן לשעבר עבד שם כחוקר פרטי עבור כמה תאגידים גדולים. מנגד, כלי תקשורת בארצות הברית טוענים כי הוא היה באי במסגרת משימה חשאית עבור ה-CIA, וכי בעת שהותו באי הוא נפגש עם דוד סלאחודין, אזרח אמריקני שברח מהמדינה.

ראש ה-FBI, כריסטופר ריי, אמר למשפחתו של לוינסון כי "הראיות המבוססות ביותר שאספנו ב-13 השנים האחרונות מצביעות על סבירות גבוהה שבוב מת בשבי". עם זאת, הוא הדגיש כי ה-FBI לא יפסיק לנסות לגלות מה על בגורלו של הסוכן לשעבר.

השופט קלי אמר ש"התנהלותה של איראן כאן היא יחודית. בעיקר בהתחשב בכך שהיא העלימה סוכן לשעבר של FBI ו-DEA ללא אזהרה, עינתה אותו והחזיקה בו בשבי לאורך זמן רב כל כך, לפחות 13 שנים, ועד היום היא מסרבת להודות בכך".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x