xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"בשביל האהבה": גבר שט 4 וחצי שעות בלב ים כי התגעגע לאשתו

גבר שהתגעגע לאהובתו, החליט לגנוב אופנוע ים ושט על פני 20 קילומטרים בתוך סערה בים על מנת לפגוש אותה ולהציע לה נישואים; "איזה גבר חוצה את הים על אופנוע ים כדי לפגוש את בת זוגו?"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אופנוע ים אילוסטרציה: צילום Pixabay
אופנוע ים אילוסטרציה: צילום Pixabay

סקוטלנד בימים האחרונים תחת מגבלות, בעקבות התפרצות המגיפה. אך זה לא הפריע לגבר לעבור עליהן, כדי להיפגש עם אהובתו. הגבר, דיילי מקלפלן בן 28, בשבוע שעבר התגעגע כל כך לאשתו, ורצה להציע לה נישואין.

דיילי שט 25 קילומטרים על אופנוע ים שגנב, במשך 4 וחצי שעות, בלב הים, למרות תנאי מזג האוויר הקשים, אל עבר האי מאן, שם זוגתו נמצאת. כאשר הגיע אל האי, מקלפלן נתפס על ידי השוטרים ונעצר, כך על פי התקשורת הבריטית.

"איזה גבר חוצה את הים על אופנוע ים כדי לפגוש את בת זוגו אם לא בשם האהבה?", אמרה חברתו, ג'סיקה רדליף בת ה-30, אשר קיבלה אין ספור תגובות של תמיכה מכל העולם.

התוכנית של דיילי לא כל כך תוכננה היטב, הוא הגיע אל הים, הוא הבחין בכפרי שהתכונן לצאת באותו הבוקר לטיול באופנוע הים שלו. מקלפלן ניגש אליו וטען כי הוא רק רוצה לעשות סיבוב על האופנוע שלו, לקח את אופנוע הים ונעלם.

לאחר שמקלפלן לא חזר למכוניתו שנותרה לבד בסמוך לנמל, הושמעה אזעקה וצוותי משמר החוף יצאו לחפש אחריו, מחשש שטבע בים. אך  לבסוף כאמור, המשטרה המקומית באי תפסה אותו, לאחר שהתגלה כי הוא נכנס למקום ללא היתר כמו מסתנן. 

"מה שהוא עשה היה מטורף. צריך להיות נחוש ומאוהב מאוד כדי לצאת אל הים הסוער בתקופה הזו של השנה, שלא לדבר על לנסוע כל כך רחוק", אמר עד ראייה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
23/05/2023 04:47

This article opened my eyes, I can feel your mood, your thoughts, it seems very wonderful. I hope to see more articles like this. thanks for sharing.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x