xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בשבוע הבא: דיון מכריע בממשל טראמפ בנוגע להחלת הריבונות

בשבוע הבא תתקיים פגישה מכריעה של בכירים בממשל האמריקאים, ובה ידונו על ההשלכות של החלת הריבונות, והאם ינתן לישראל אור ירוק למהלך
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

רק עוד שבעה ימים לפני תאריך החלת הריבונות שאותו הגדיר ראש הממשלה נתניהו, ובממשלת ישראל אין הסכמה בנושא, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ לא הצליח להגיע להסכמות בנושא עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. גם שר החוץ אשכנזי עדיין לא החליט אם לתמוך בהחלת הריבונות או לא.

אך גם בארצות הברית הדעות חלוקות. בממשל טראמפ יש מי שנוטה לתת אור ירוק לישראל להחיל את הריבונות, ויש מי שמנסה לגמד את החלת הריבונות או לדחותה. מי שדוחף לתת אור ירוק להחלת הריבונות הוא השגריר דיוויד פרידמן, שניסה לשכנע את שר הביטחון גנץ ואת שר החוץ אשכנזי לתמוך במהלך ולהגיע להסכמות. אך מי שנראה שמנסה לדחות את המהלך הוא חתנו היהודי של הנשיא טראמפ ג'ארד קושנר.

בשבוע הבא יתקיים דיון סופי בין בכירי הממשל. חתנו ויועצו של הנשיא קושנר, מזכיר המדינה מייק פומפאו, היועץ של טראמפ אבי ברקוביץ', והשגריר בישראל דיוויד פרידמן. בפגישה צפוי להשתתף גם הנשיא דונלד טראמפ. בדיון יקבע האם ינתן לישראל אור ירוק למהלך. בדיון ידונו הבכירים גם על ההשלכות הצפויות של החלת הריבונות ועל גודל החלת הריבונות, והאם ינתן אור ירוק לספח חלק מיהודה ושומרון ולא את כל השלושים אחוזים כפי שדובר עליהם בהתחלה. כך דווח בסוכנות הידיעות "רויטרס".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x