xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

ברקת: ״גנץ לא מתאים להיות ראש ממשלה״

ההתקפות מתוך הליכוד על גנץ ממשיכות, גם אם בלהבה קטנה. חבר הכנסת ניר ברקת התראיין אתמול (שבת) ואמר: ״גנץ לא מוכן להיות ראש ממשלה״. כל זה בא לאחר ההתקפות של השרה מירי רגב בסוף השבוע על גנץ.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

המתקפה בליכוד על ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ ממשיכה. לאחר הדברים שעוררו סערה של שרת התחבורה מירי רגב שאמרה על גנץ כי אינו אפוי, ולא מוכן להיות ראש ממשלה. דבריה עוררו סערה וגנץ יצא בזעם מפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנזף ברגב.

המתקפה על גנץ ממשיכה גם הערב (שבת) הפעם מפי ניר ברקת המקורב לנתניהו, שאמר בראיון לשרון גל: "דעתי לא השתנתה, גנץ לא מתאים להיות ראש ממשלה"
הוא התייחס גם לכהונה המשותפת של בנימין נתניהו ובני גנץ בראשות הממשלה, והצהיר: "בקמפיין הבחירות טענתי כמו חבריי לליכוד שאין לגנץ את הכישורים והניסיון – ולא שיניתי את דעתי. אין לו את הניסיון הכלכלי, ההסתכלות הבין-לאומית, הפרספקטיבה הרחבה שנדרשת בשביל להיות ראש ממשלה. לשמחתי הרבה נתניהו ממשיך להוביל את המדינה, אני מחויב כמו כל הליכוד להסכם ואני מקווה שבשנה וחצי הקרובות יהיה איזשהו שינוי".

ההתקפות מתוך הליכוד על גנץ מעניינות והשאלה הגדולה היא האם הן על דעת נתניהו. עד עתה ההתקפות נשארות על אש נמוכה, אך בוודאי לא משמחות את גנץ המקווה שנתניהו יכבד את הסכם הרוטציה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x