xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה שוקלת לתת דרכונים בריטיים לשלושה מיליון תושבי הונג קונג

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אומר שהוא "היה ברצון" מציע לכל שלושה מיליון האזרחים בהונג קונג ויזה לבריטניה, עם סין תעלים את זכויות האדם במושבה הבריטית לשעבר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דרכון אילוסטרציה (צילום Pixabay)
דרכון אילוסטרציה (צילום Pixabay)

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר כי לא תהיה לו 'ברירה' אלא לתת לתושבי הונג קונג אזרחות אם סין תשחק בזכויות אדם במושבה הבריטית לשעבר.

ראש ממשלת בריטניה אמר אמש כי הצעת חוק ביטחון לאומי חדש בהונג קונג "תחליש באופן דרמטי את האוטונומיה שלה" ותפר את תנאי האמנה עם בריטניה. כזכור הונג קונג היא עם מערכת משפט עצמאית, וסין מנסה להכניס שם דריסת רגל, דבר שיפגע בעצמאות הונג קונג, דבר שהוציא עשרות אלפים להפגין בשנה האחרונה נגד הממשל בהונג קונג שנוטה לתמוך בסין.

הסינים רוצים לקדם חוק מיוחד בהונג קונג, שיאפשר את העמדתם לדין של תושבי הונג קונג בסין, התושבים מתנגדים בתוקף, וטוענים כי סין היא מעצמה ללא זכויות אדם.

ג'ונסון אמר כי הוא "ברצון" יביא את אחד ה"שינויים הגדולים ביותר במערכת הויזה שלנו בהיסטוריה הבריטית כאלטרנטיבה." לדיכוי סיני. הרצון של בייג'ינג לכפות חוקים אנטי דמוקרטיים במושבה הבריטית לשעבר עוררה דאגה לגבי עתידה של הונג קונג.

היא גרמה לבריטניה להציע מקלט לכמעט שלושה מיליון תושבי הונג קונג הזכאים לדרכון בריטי. ג'ונסון כתב ב"טיימס" הבריטי: "אז לבריטניה לא תהיה ברירה אלא להדק את קשרינו ההיסטוריים והחברות העמוקה עם תושבי הונג קונג."

"כיום, כ – 350,000 מתושבי השטח מחזיקים בדרכונים (חו"ל) של בריטניה ועוד 2.5 מיליון נוספים יהיו זכאים להגיש בקשה אליהם." אמר ג'ונסון.

נכון לעכשיו הדרכונים מאפשרים גישה ללא ויזה לבריטניה לתקופה של עד שישה חודשים. ג'ונסון הוסיף: "אם סין תיישם את חוק הביטחון הלאומי שלה, (דבר שיפגע בזכויות אדם) הממשלה הבריטית תשנה את כללי ההגירה, ותאפשר לכל בעל דרכונים אלה מהונג קונג להגיע לבריטניה לתקופה של 12 חודשים ותינתן להם זכויות הגירה נוספות, כולל אישור עבודה, מה שיקדם אותם בדרך לאזרחות."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x