xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: פשע שנאה; שני בני 18 נעצרו בגין ניסיון רצח של עובד מחלקת הבריאות

שני בני נוער נעצרו בחשד לניסיון רצח של עובד מחלקת הבריאות (NHS), שני הצעירים דרסו בכוונה את הצעיר על רקע גזעני בעיר בריסטול
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
משטרת בריסטול אילוסטרציה (צילום משטרת בריסטול)
משטרת בריסטול אילוסטרציה (צילום משטרת בריסטול)

שני בני 18 ניסו לרצוח צעיר בגלל צבע עורו, הקורבן צעיר בן 21 ששמו לא פורסם, צעד הביתה מהמשמרת בבית החולים סאות'מייד, הוא נפגע באופן מכוון על ידי מכונית בעיר בריסטול, כך מדווחים כלי תקשורת בבריטניה.

שני גברים, שניהם בני 18, נעצרו בשבת בבוקר ונחקרים במשטרה, הבריונים הגזענים צעקו קללות גזעניות קשות לעברו, והעיפו את הקורבן עם הרכב לעבר קיר. לאחר מכן הם נמלטו רגלית והשאירו את הגבר הצעיר להילחם על חייו כשהוא תחת המכונית, הקורבן נותר עם רגל שבורה, אף ועצמות שבורות, ויהיה צורך בניתוחים פלסטיים בפניו וברגלו.

עד ראיה קולין טר, בן 74, שרץ לעזור, אמר כי התוקפים השתמשו במסכות קורונה כדי להסתיר את זהותם. מהנדס התעופה והחלל בדימוס טען: "פניהם היו מכוסות עם מסכות קוביד-19 וכובעים מעל ראשם משוכים כלפי מטה". כך דווח האתר The Sun.

"נראה שהם לבשו אותם כדי למנוע את הזיהוי שלהם ולא למטרות בריאות, אבל יכולתי לראות ששניהם לבנים והקורבן שלהם היה שחור, אם לא הייתי מזיז את המכונית מעליו, הוא יכול היה למות, אני בטוח. הוא היה במצב לא טוב". קולין נסע אחר התוקפים אך הם הצליחו להימלט. הוא אמר: "חזרתי לראות מה מצבו של הצעיר, הוא עדיין שכב במקום שהשארתי אותו על המדרכה מכוסה בדם. הראש, הגב והרגליים שלו דיממו מאד, שמעתי את התוקפים צועקים מילים גזעניות נוראיות לעברו של הקורבן, ברור שהוא סבל מכאבים". אמר קולין. "הוא נמעך בקיר והוא נלכד לחלוטין על ידי המכונית" סיפר קולין.

המשטרה אישרה כי הם מתייחסים לאירוע כתקיפה גזענית חמורה – והיום נעצרו שני צעירים, דובר המשטרה מסר לתקשורת: "גבר בן 21 ספג פציעות קשות כולל רגל שבורה, אף ועצמות שבורות, לאחר שנפגע במכוון על ידי מכונית בשדרת מונקס פארק, הורפילד בשעה 16:30 ביום רביעי 22 ביולי, שני גברים שניהם בני 18 נעצרו הבוקר בחשד לניסיון רצח ונמצאים כעת במעצר במשטרה, רכב שהיה מעורב באירוע נמצא בבדיקה, ואנחנו מחכים לתוצאות של בדיקה משפטית מלאה שבוצעה עליו".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x