xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: עובדי חווה תועדו מתעללים בבעלי חיים בצורה נוראית; העובדים פוטרו

חווה המספקת חלב עיזים ומוצרי גבינה נוספים לרשתות הענק בבריטניה טסקו, סיינסבריס, ווייטרוז, פיטרה את צוות המקום לאחר שתיעוד התעללות בעיזים דלף לרשתות החברתיות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
עיזים אילוסטרציה: (צילום Pixabay)
עיזים אילוסטרציה: (צילום Pixabay)

בקטעי וידאו ותמונות קשות לצפיה, נראים עובדים חובטים ובועטים ומכים באכזריות עיזים. החברה שמספקת מוצרי חלב עיזים לסופרמרקטים הגדולים בבריטניה פיטרה חלק מעובדיה לאחר שצילומים בהם נראים עובדים מכים וחובטים בבעלי חיים דלפו לרשת.

בצילומים, שצולמו בחוות Far Marsh שבחוף הול, מזרח יורקשייר, נראים עיזים שנחבטו ונפגעו על ידי הצוות בזמן שהחיות זועקות מכאב.

בתיעוד נראים עיזים נגררים באוזניים וברגליים על ידי עובדי החווה וצולעים לאחר שרגליהם פצועות, החווה מספקת חלב עיזים ומוצרי גבינה נוספים, לענקיות רשתות הסופרמרקט ברחבי בריטניה.

הצילומים צולמו על ידי פעילי מוסווים של קבוצות שעושות פעילות נגד צער בעלי החיים בחווה מוקדם יותר השנה. חוות סנט הלן פרסמה כי, הקטעים מאד 'מציקים' וכי היא פתחה בחקירה משלה. חוות סנט הלן הוסיפה כי שלושה עובדים פוטרו בשל 'התנהגות גסה בלתי הולמת'.

אולם בעקבות פרסום התמונות רשת 'טסקו' הודיעה כי השעתה את מכירות מוצרי החברה תוך שהם 'חוקרים את הנושא'. סנט הלן נחשבת לחווה הטובה ביותר בכל מה שקשור למוצרי חלב עיזים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x