xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: משרת בממלכה גנב פריטים בשווי 100,000 פאונד מהארמון ובתוכם מדליות ותמונות חתומות של ויליאם וקייט מידלטון

משרת של המלכה בבריטניה הודה בגניבת שתי מדליות יוקרתיות מארמון בקינגהאם וכן פריטים אחרים בשווי של עד 100,000 לירות שטרלינג
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פריטים היסטוריים אילוסטרציה: צילום Pixabay
פריטים היסטוריים אילוסטרציה: צילום Pixabay

אדאמו קנטו, 37, גנב מדליה שהיתה שייכת לסגן אדמירל חיל הים בדימוס, סר אנתוני ג'ונסטון-ברט, אחראי משק הבית של המלכה, ומכר אותו באתר המכירות איביי תמורת 350 פאונד.

הוא גם גנב את אות המסדר המלכותי הוויקטוריאני השייך לקצין הצבא הבריטי בדימוס האלוף מתיו סייקס, ששירת בבית המלוכה בין השנים 2007-2010.

קנטו גם הודה בגניבת פריטים אחרים הכוללים תמונות חתומות של הנסיך ויליאם וקייט מידלטון, ואלבום תמונות של מסיבות מלכותיות במהלך ביקורו של דונלד טראמפ, הוא מכר תמונות עבור 1500 פאונד באיביי.

בבית המשפט נטען, כי 77 פריטים נגנבו מחנות הארמון, ואילו פרטים אחרים נגנבו מארונות הצוות, מחדרים נוספים, ממשרד האוספים של הארמון, מחנות הגלריה, ומהמחסן של הדוכס של יורק.

בבית משפט בווסטמינסטר התברר כי 37 פריטים הוצעו למכירה באיביי "הרבה מתחת לערכם האמיתי", כאשר קנטו הרוויח 7,741 ליש"ט, כך על פי הדיילי מייל.

השופט אלכסנדר ג'ייקובס שחרר אותו בערבות, ושלח את התיק לבית המשפט קראון בסאות'ווארק לגזר דינו במועד מאוחר יותר, והזהיר את קנטו שהוא צפוי לעונש מאסר אפשרי.

אדאמו קנטו, שהיה עוזר הקייטרינג לשעבר, עבד בארמון חמש שנים, קיבל תפקידי ניקיון נוספים במהלך הסגר עקב נגיף הקורונה, והשתמש בהזדמנות לגנוב מחדרי ההלבשה.

לבית המשפט נמסר כי לא כל הפריטים הגנובים הוחזרו. הוא ניצל את נעילת המשרדים במהלך הקורונה, וקיבל תפקידי ניקיון נוספים, שנתן לו גישה לפריטים שבדרך כלל לא יגיע אליהם בתפקיד עובר הקייטרינג.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
06/10/2023 04:48

I am currently writing a paper that is very related to your content. I read your article and I have some questions. I would like to ask you. Can you answer me? I'll keep an eye out for your reply. 20bet

26/11/2023 06:46

Thank you very much for sharing, I learned a lot from your article. Very cool. Thanks. nimabi

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x