xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: מרצה באוניברסיטה, פוטר לאחר שאמר: "העם היהודי הכי חכם בעולם, גרמנים טובים בהנדסה, וגברים שחורים זקוקים לעזרה כי רבים מהם בלי אבות"

מרצה באוניברסיטה פוטר לאחר שטען כי 'העם היהודי הוא החכם בעולם' ו'גרמנים מהנדסים טובים' ו'שחורים צריכים עזרה כי אין להם אבות' ו'אסקימואים טובים בדיג'
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מרצה באוניברסיטה אילוסטרציה (צילום Pixabay)
מרצה באוניברסיטה אילוסטרציה (צילום Pixabay)

סטיבן למונבי, מרצה באוניברסיטה בבריטניה, טען כי הערותיו אינן גזעניות או פוגעניות מכיוון שהוא משתמש ב"סטראוטיפים חיוביים". המרצה בן ה- 73 אמר גם שיש לו 'נקודות רכות' לגברים שחורים צעירים מכיוון שהם מקופחים כי 'רבים הם בלי אבות' ולכן 'זקוקים לכל העזרה שהם יכולים לקבל'. כך דווח ה"דיילי מייל".

סטודנט באוניברסיטה שמע את הדברים במהלך שיחה בין המרצה לבין ד"ר ג'נט בונאר, מרצה בקורס שלו באוניברסיטת סולנט בסאות'המפטון.

הזוג שוחח במזנון באוניברסיטה במרץ 2019, אז למונבי מרצה להנדסה, אמר לה כי מניסיונו אנשים ממדינות שונות הפכו טובים לדברים מסוימים בגלל 'חשיפה גבוהה'.

בעקבות פסק הדין אמר מר למונבי כי הוא יגיש ערעור וטען שהוא קורבן, וכי האוניברסיטאות 'אובססיביות לחלוטין לגזענות'.

הוא הוסיף: "אתה לא יכול להעיר הערות [באוניברסיטאות] עכשיו מכיוון שהם אובססיביים לחלוטין לגזענות ולדבר על יהודים בהקשר של גזענות זה מטורף כי הם אפילו לא גזע, הם קבוצה אתנית, חופש הדיבור מת לחלוטין באוניברסיטאות."

הוא הוסיף: "זה היה אחד הדברים שנאמרו לא לציטוט ובאופן לא רשמי, ואני יודע שבימינו אנשים מודאגים מהטרוריסטים המוסלמים, אז אולי לא הייתי צריך לומר את זה."

למונבי עבד באוניברסיטה כמרצה במשך שש שנים, טען ש"גרמנים טובים בהנדסה מכיוון שהם חשופים לרמה גבוהה של שילוב בתחומים רבים מוקדם בחייהם."

הוא גם אמר: "יש לי נקודה רכה לגברים שחורים צעירים, אני כן חושב שהם מעוטי יכולת ורבים ללא אבות, והם זקוקים לכל העזרה שהם יכולים לקבל."

במהלך דיונם, ד"ר בונאר, מרצה להנדסה, הזכירה שיש לה תואר בפיזיקה ולמונבי הגיב באומרו שלעם היהודים הייתה "מתנה מסוימת" לנושא.

הוא השתמש באיינשטיין כדוגמה ואז שאל את ד"ר בונאר אם היא יהודייה. המרצה כעסה מכך וצעקה כי למונבי הוא גזען. בתגובה הוא אמר: "אני מאמין שהיהודים הם האנשים הכי חכמים בעולם, הם עם פוקוס גדול בגלל זה."

הוא הוסיף: "שאלתי אם את יהודיה בגלל היכולת שלך במתמטיקה – פיזיקה שזה המומחיות שלהם."

לאחר שההנהלה החלה בחקירת הדברים, למונבי הגן שוב על דבריו והעניק דוגמא נוספת ל"חשיפה גבוהה" ואמר כי האסקימואים היו טובים בדיג.

הוא טען שהוא היה "המום" מתגובתו של ד"ר בונאר ואמר: "התגובות שלי היו פשוט בעקבות ניסיון, ראיתי כי לאומים מסוימים פיתחו מיומנות גבוהה יותר בתחומים מסוימים. זה קשור ישירות לרמת החשיפה לקריטריונים כמו תעשיה וחינוך. זו אינה חשיבה רדיקלית; זו פשוט השקפה שמשקפת פריבילגיה סביבתית במונחים כלליים."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x