xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: מורה נשואה בת 33 עומדת לדין לאחר שקיימה יחסים אסורים עם תלמיד בית הספר

מורה נשואה בת 33 עומדת לדין לאחר שקיימה יחסי מין אסורים עם תלמיד בית הספר בן 15 ושלחה לו תמונות עירום שלה שהועברו לכלל תלמידי בית הספר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

מורה נשואה קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 15 בשטח ושלחה לו תמונות עירום שלה בסנאפצ'ט שהופצו ברחבי בית הספר, כך על פי התביעה היום בבית המשפט.

קנדיצה ברבר, היום בת 35, אמרה לנער שהיא כנראה בהריון ממנו לאחר שקיימה איתו יחסי מין לאחר ערב חלוקת פרסים על הצטיינות בספורט בבית ספר תיכון בבקינגהמשייר.

ברבר, אמרה למשטרה כי פרצו לחשבונה, והכחישה שורה של אישומים הקשורים לנער שכללו הפרת אמון בין מורה לתלמיד. עוד נאמר בבית המשפט, כי המנהל שלה גילה שהיא מקיימת יחסי מין עם הנער לאחר שתמונות עירום שלה הופצו בבית הספר התיכון לכל התלמידים.

בבית המשפט באיילסברי שם התקיים הדיון, נאמר כי ברבר ניגשה לילד ביום חלוקת פרסי הצטיינות בספורט בבית הספר והוסיפה אותו בסנאפצ'אט. התובעים טענו כי המורה, אז בת 33, אספה את הצעירה במכוניתה והסיעה אותו לאזור מבודד שם קיימה עמו יחסי מין.

לחבר המושבעים נאמר כיצד המורה, שהיו לה ילדים בגיל בית הספר בעצמה, נפגשה אחר כך עם הילד פעמיים, ושלחה לו תמונות עירום שלה ששותפו אז ברחבי בית הספר.

ריצ'רד מילן, התובע, אמר: "המקרה הזה עוסק במורה בוגרת שקיימת יחסי מין עם תלמיד בבית הספר בו לימדה". הכל התחיל בערב ספורט ב-27 בספטמבר 2018 כשהיא ניגשה אליו וביקשה להשאיל את הטלפון שלו. היה ברשותה את הטלפון שלו, והיא הכניסה את פרטיה לחשבון הסנאפצ'ט שלו. הדברים התפתחו מצידה בכך שהיא שלחה לו הודעות, היא אמרה לו שהיא עושה אמבטיה או מקלחת ואז שאלה אותו אם הוא רוצה להיפגש". כך נטען בבית המשפט.

"היא נסעה אליו, הוא נכנס למכונית שלה, היא ביקשה מקום פרטי, הוא הציע כמה מקומות כמו שדה מרוחק, השעה הייתה 17:00 בסיום יום לימודים רגיל".

בבית המשפט נאמר כי ברבר קיימה יחסי מין עם הילד ואז שלח לו מאוחר יותר תמונות עירום שלה, שהוצגו בפני חבר המושבעים. בתחילת השנה שעברה החזיק המנהל בבית הספר באחת מהתמונות העירום שהסתובבו יחד עם שמועות על הפרשה. כך על פי ה"דיילי מייל".

התובע מילן הוסיף: "הוא (הנער) לא היה גאה במה שקרה, הוא לא השוויץ, זה לא היה סוג של פנטזיה, הוא היה מודאג מאוד ועצבני כשהשמועות הסתובבו".

"אני יודע שלא קיימו יחסי מין לאחר יום הולדתו ה-16, משום שהיא הציעה מלון כפינוק מיוחד ליום הולדתו ה-16, שהוא סירב בנימוס". הוסיף התובע. בתשאול בוידאו עם המשטרה שנערך ב-11 במרץ אשתקד, טען הילד כי השניים המשיכו להחליף מסרים במשך חודשים לאחר שמלאו לו 16 שנים, והפסיקו מכיוון שצוות בית הספר גילה זאת.

הנער הוסיף כי כאשר נקרא לשוחח עם המנהל שלו, הוא הכחיש בתחילה כי קיים יחסי מין עם ברבר.

בשיחה עם חוקר מקרי התעללות בילדים בתחנת משטרת איילסברי, הנער ששמו לא פורסם מסיבות החוק להגנת הילד אמר: "שיקרתי כי היא אמרה לי שהיא יכולה להיות בהריון עם הילד שלי והתחלתי להיכנס לפאניקה, שיקרתי לכולם כמעט חוץ מלחבריי. היא אמרה שאם אני הולך לספר, ולהלשין עליה, היא תוריד אותי יחד איתה. הייתי בלחץ ושאלתי, האם את מתכוונת להאשים אותי באונס היא לא ממש ענתה, ברור שכעסתי, ולא דיברתי איתה אחרי זה".

ברבר נעצרה ב- 12 במרץ אשתקד ובמהלך החקירה היא הציגה הצהרה מוכנה בה הכחישה כי קיימה יחסי מין עם הנער, וטענה כי הריונה היה ידוע ברחבי בית הספר – אחר כך הפילה את התינוק – והאב היה בעלה.

עובדת סוציאלית הגיעה למחרת לביתו של ברבר ודיברה איתה, אך במהלך הביקור הודתה ברבר כי שלחה תמונת עירום לנער, כך שמע חבר המושבעים מהתביעה.

הדיון יימשך בשבועות הקרובים

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x