xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: מדענים יקבלו מיליונים כדי לגלות מדוע אפרו אמריקנים ואסייתים נוטים יותר למות מקורונה

מדענים יקבלו 4.3 מיליון ליש"ט כדי לחקור מדוע אנשים ממוצא אפרו אמריקני ואסייתים נוטים יותר למות מקורונה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קורונה אילוסטרציה (צילום Pixabay)
קורונה אילוסטרציה (צילום Pixabay)

מכון מחקר וחדשנות בבריטניה, והמכון הלאומי לחקר הבריאות, יממנו שישה פרויקטים חדשים של מחקר אשר יבדקו את הקשר בין נגיף הקורונה לבין אתניות.

ממחקרים שנערכו בבריטניה עולה כי אנשים אפרו אמריקנים ומיעוטים אתניים, הם בסבירות גבוהה כמעט פי שניים למות מקורונה, מחולים לבנים, לאחר שלקחו בחשבון את גילם של החולים וגורמים סוציו דמוגרפיים אחרים.

אחד המחקרים יתמקד בהשפעה של Sars-Cov-2, הנגיף הגורם לקורונה, במיוחד על קבוצות מהגרים ופליטים. בתוך כך פרויקט ה- UK Reach של 2.1 מיליון ליש"ט, שקיבל את החלק הגדול ביותר של הקרן, יחשב את הסיכון למות מקורונה עבור עובדי שירותי הבריאות ממיעוט אתני.

בראש המחקרים עומד ד"ר מאניש פרייק, יועץ בבתי חולים אוניברסיטאיים, הפרויקט יעקוב אחר קבוצה של עובדי שירותי בריאות אלה במהלך 12 החודשים הקרובים כדי להעריך את בריאותם הגופנית והנפשית.

ד"ר פרייק אמר: "באופן גלובלי, יש לנו הוכחות לכך שאנשים מרקעים שונים עם סיכוי גבוה יותר ללכת לטיפול נמרץ ולמות מקורונה – זה יכול להיות גם המקרה עבור צוותי הבריאות. המחקר שלנו הוא הראשון שנערך בהיקף נרחב ובוחן מדוע עובדי שירותי בריאות ממיעוטים שונים יכולים להיות בסיכון גבוה יותר".

דו"ח שפורסם לאחרונה באנגליה, פרסם כי 63% מעובדי שירותי הבריאות שמתו מהנגיף, היו היו מרקע מיעוט אתני. "אנו רוצים שהמחקר ישפר את חייהם של צוותי הבריאות – לשם כך יש לנו קבוצת בעלי עניין של ארגונים לאומיים גדולים שתחקור ותפרסם את הממצאים" אמר הרופא.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x