xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: מדען המייעץ לממשלה: "אין הוכחה כי קורונה עבר מתלמיד למורה בבית ספר בכל מקום בעולם"

פרופסור מארק וולהאוס מאוניברסיטת אדינבורו אמר כי סגירת כל בתי הספר לחלוטין בזמן הסגר של בריטניה הייתה טעות. לדבריו אין שום הדבקה מתלמיד למורה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בית ספר אילוסטרציה (צילום Pixabay)
בית ספר אילוסטרציה (צילום Pixabay)

מארק וולהאוס, בריטי אומר; כי עדויות מצביעות על כך שילדים מעורבים "באופן מינימלי" בהפצת קורונה, הפרופסור אמר כי "על פוליטיקאים לזכור בעתיד."

נתונים סטטיסטיים מראים כי-15 ילדים ובני נוער מתו מנגיף קורונה באנגליה ובוויילס מאז מרץ, 0.03 אחוז מכלל מקרי המוות, כ-45,400, כך על פי הפרופסור. מדענים לא בטוחים שילדים מפיצים את המחלה, "נראה כי לעתים נדירות הם מושפעים מהמצב".

פרופסור וולהאוס אמר ל"טיימס" כי "קשה מאוד למצוא מקרים של ילדים המפיצים את הנגיף למבוגרים בבתי הספר, סגירת בתי ספר לא הייתה מעולם חיונית", ואמר שלא סביר שממשלות יחזרו על הצעד הדרסטי.

עם זאת לא ברור כמה ילדים תורמים להתפשטות הנגיף, על פי המחקר, ההעברה הגדולה ביותר של הנגיף נמצאת בבתים, קרובי משפחה קשישים יכולים להימצא בסיכון מילדים שנדבקו בנגיף ממשפחות אחרות.

החזרה לבית הספר הייתה עניין שנוי במחלוקת בבריטניה, שכן מורים ואנשי הנהלה של בתי הספר אמרו כי הם חשים שאינם מסוגלים לעשות זאת בבטחה באופן בו מבקשת הממשלה. כמעט מחצית מהמורים אומרים שהם לא מרגישים מוכנים לחזור, ורק אחד מכל חמישה מרגיש בטוח.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x