xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: זוג שזכה בסכום של 105 מיליון ליש"ט, לא שינה כלום מאורח חייו. "הייתי על סף התקף לב"

זוג שזכה בסכום של 105 מיליון ליש"ט בהגרלת ה'יורו מיליון'. לא שינה כלום מאורח חייו, הזוג 'השתדרג' ברכב יד שניה, ועדיין גר בדירת שלושה חדרים. ידיד המשפחה: "אין להם משהו שהם קנו חדש"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הזוג תומסון הזוכה (צילום Euro millions)
הזוג תומסון הזוכה (צילום Euro millions)

סטיב תומסון, 42, ואשתו לנקה, 41, אמרו כי הם לא רצו לתת לזכיה הגדולה שלהם שהפכה אותם למולטי מיליונרים, לגרום לשינוי בחייהם, הם אמרו כי הם לא רצו לקנות משהו "נוצץ מדי"

הזוג עם שני בנים ובת, עדיין גרים בביתם הצנוע בסלסי, במערב סאסקס.

הרכישות הגדולות היחידות שלהם עד כה היו מכונית משומשת מסוג פולקסווגן, ורכב מסוג וולבו.

"ההערכה היא כי הם מחפשים לשדרג לנכס עם ארבעה חדרי שינה, אך וירוס הקורונה השאיר אותם כרגע בבית המשפחה שלהם. הם חיפשו בית חדש ואני יודע שהם שואפים לעבור בקרוב אבל כרגע הם עדיין בביתם הישן," כך אמר ידיד המשפחה לאתר 'דה סאן'

"אני חושב שהם ניסו להחליף דירה לפני שהנגיף פגע בכולם, אבל הם התעכבו, ולכן הם נשארו עדיין בביתם הישן, אני בטוח שהם ישמחו סוף סוף להתחיל להוציא חלק מהכסף שזכו בו" הוסיף. החבר הוסיף כי הוא "לא חושב שהם קנו משהו חדש".

אחרי שזכה בפרס הגרלת היורו מיליון בסוף השנה שעברה, סטיב, שעובד בהתקנת חלונות, המשיך לעבוד כדי לסיים את העבודות שהתחייב עליהן. והוא הבטיח לעזור לקהילה המקומית עם כסף.

סטיב גילה כי זכה בפרס הענק בזמן המתנה להסעה לעבודה שלו, הוא סיפר כי הוא התחיל לרעוד בזמן שקרא את המספרים הזוכים "לא ידעתי מה לעשות" אמר. "יצאתי לטנדר שלי, נכנסתי פנימה, חשבתי לדפוק בדלת של שכן, חזרתי לטנדר – אני חושב שהייתי על סף התקף לב." כך דווח ה"דיילי מייל".

הוא אמר שהוריו סירבו להאמין שגרף את כל הקופה ואמרו לו: 'אנו נאמין בזה כשנגלה את זה'. הזוג עם הזכייה התשיעית בגודלה בבריטניה.

הגרלת ה EuroMillions היא הגרלה על פני תשע מדינות אירופאיות. ההגרלות מתקיימות בערבי שלישי ושישי עם מינימום פרס של 17 מיליון יורו, שיכולים להגיע עד 200 מיליון יורו. ההגרלה הקרובה ביום שלישי הקרוב. והפרס 143 מיליון יורו.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x