xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: הממלכה מתחרטת ולא תרכוש את ניוקאסל בעסקת 300 מיליון ליש"ט

עיסקת הענק בכדורגל הבריטי שתוכננה, קרסה לאחר שלושה חודשי בדיקה, אך השאירה את מייק אשלי הבעלים ללא קונה, אבל עם סכום הפיקדון של 17 מיליון ליש"ט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
כדורגל אילוסטרציה צילום Pixabay
כדורגל אילוסטרציה צילום Pixabay

עסקת הענק בין הממלכה הסעודית לבין קבוצת הכדורגל ניוקאסל יונייטד הבריטית, קרסה, וזאת לאחר שלושה חודשי בדיקה מצד הבריטים, הבריטים חששו מתלונות על הפרת זכויות אדם בסעודיה, והשאירו את הבעלים מייק אשלי ללא קונה למועדון.

וביום חמישי הודיעו קרן ההשקעות הציבורית הסעודית, PCP Capital Partners ו- RB Sports & Media כי היא נסוגה רשמית מתהליך הקניה.

בהצהרה ביום חמישי נכתב: "מתוך הערכה עמוקה לתושבי ניוקאסל ולמשמעות של קניית מועדון הכדורגל שלה, הגענו להחלטה למשוך את האינטרס שלנו לרכוש את מועדון הכדורגל של ניוקאסל יונייטד, אנו עושים זאת בצער, כיוון שהיינו נרגשים ומחויבים לחלוטין להשקיע בעיר הגדולה ניוקאסל ומאמינים שיכולנו להחזיר את המועדון להיסטוריה, ולמסורת של האוהדים שלו".

"בסופו של דבר, במהלך התהליך הממושך הבלתי צפוי, פג תוקפו של ההסכם המסחרי בין קבוצת ההשקעות לבעלי המועדון ולא ניתן היה לקיים את אופן ההשקעה שלנו, במיוחד ללא כל בהירות לגבי המצב איך תתחיל העונה הבאה (קורונה) אימונים ופעילויות אחרות".

עוד נמסר מהסעודים: "לרוע המזל התהליך הממושך בנסיבות הנוכחיות יחד עם אי וודאות עולמית, הפך את ההשקעה הפוטנציאלית ללא אפשרות מימוש מבחינה מסחרית".

הבעלים הנוכחי אשלי לא יאלץ להחזיר כעת את הפיקדון של 17 מיליון ליש"ט ששילמו הסעודים, מכיוון שכך נקבע בהסכם.

כאשר נקבע מחיר המכירה על 340 מיליון ליש"ט – הוסכם על פיקדון של חמישה אחוזים – אך הוא הופחת ל-300 מיליון ליש"ט לאחר שהנסיבות הכלכליות השתנו, עם זאת, הפיקדון נשאר זהה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x