xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: המחבל שרצח שלושה אנשים ברדינג, מבקש מקלט מלוב

המחבל הוא קאיירי סעדאללה, שהיה בעבר בכלא בבריטניה. נעצר ביום שבת האחרון לאחר שדקר אנשים חפים מפשע בפארק בעיר רדינג בבריטניה, המשטרה הגדירה את האירוע כ"אירוע טרור"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
משטרת בריטניה אילוסטרציה
משטרת בריטניה אילוסטרציה

המחבל מהעיר רדינג בבריטניה הוא קאיירי סעדאללה שהיה בעבר בכלא בבריטניה, הוא נעצר ביום שבת האחרון לאחר שדקר אנשים חפים מפשע בפארק בעיר רדינג בבריטניה, הוא שוחרר בעבר מהכלא בגין עבירה קלה שלא קשורה לטרור.

המשטרה בבריטניה עצרה את הטרוריסט בן ה- 25 המואשם ברציחתם של שלושה אנשים בפארק, ובפציעת עוד שלושה אנשים. זהותו של החשוד נחשפה היום כאשר יחידת המשטרה נגד טרור הכריזה על הפיגוע ברידינג כ"אירוע טרור."

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר שהוא "נחרד מהפיגוע וזה חולני", והבטיח שהממשלה "לא תהסס לנקוט בפעולה במידת הצורך, אם יהיה צורך להפיק לקחים."

עדי ראייה אמרו כי התוקף פנה לקבוצה של גברים בגיל העמידה שישבו לשתות בירה, ודקר אותם בצווארם ​​ובזרועותיהם. עד ראיה נוסף סיפר שהתוקף שלף סכין ו"צעק כמה מילים לא מובנות" לפני שהחל לדקור אנשים בפארק, בזמן האירוע הפארק היה מלא במשפחות וילדים.

על פי הדיווח בתקשורת הבריטית, הפצועים נמצאים במצב קשה בבית החולים 'רויאל ברקשייר'. אמש הוזעקו שוטרים מיחידת לוחמה בטרור לסייע לבלשים בעקבות הפיגוע, מה שלדברי המשטרה בתחילה לא היה קשור לטרור, השוטרים ביצעו חיפושים בביתו של החשוד. אולם הבוקר הודיעה המשטרה כי הכריזה על הפיגוע כ"אירוע טרור."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x