xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: גבר שהניח צנצנות מזון לתינוקות עם רסיסי מתכת על מדפי חנויות במטרה לסחוט כסף, נכלא למשך 14 שנים

חקלאי בריטי מהעיר לינקולנשייר שמכר מוצרי חלב לרשת 'טסקו' הענקית בבריטניה, נכלא ל-14 שנה לאחר שהיה מעורב במזימת סחיטה בסך 1.4 מיליון ליש"ט (כשבעה מליון שקלים) לטענתו הרשת היתה חייבת לו כסף
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
מזון תינוקות אילוסטרציה: צילום Pixabay
מזון תינוקות אילוסטרציה: צילום Pixabay

ניגל רייט בן 45, הניח שלוש צנצנות של אוכל לתינוקות עם רסיסי מתכת, כולל להבים שבורים של סכיני מכונה במטרה לסחוט ביטקוין בשווי 1.4 מיליון ליש"ט מרשת הסופרמרקטים – שלטענתו שילמה פחות מהמגיע לו לחווה החקלאית אשר בבעלותו.

רייט שתל צנצנות בסניפים ברחבי בריטניה – כולל אחת בלוקרבי, סקוטלנד – בין מאי 2018 לפברואר 2020, האב לשניים איים גם להרעיל פחיות מזון עם ציאניד וסלמונלה אלא אם כן ענקית המרכולים תשלח לו את הכסף.

בהודעה ל'טסקו' שנמצאה במכשיר הפלאפון שלו שהיה מוכן לשליחה נכתב: "תאר לעצמך שפיו של התינוק נפתח ודם נשפך, או שחלקו הפנימי של בטנו חתוך ומדמם, אתה משלם, אתה תחסוך את הדבר הזה, אם לא תשלם, תחטוף".

רייט, טען שהוא חלק מקבוצת רפתנים הזועמים על המחיר הנמוך ששילמו להם עבור החלב שלהם, חתם את הודעות הדוא"ל המאיימות שלו ואת המכתבים "גיא ברוש – שודדי החלב וטינקרבל".

בסופו של דבר הוא נעצר ב-25 בפברואר השנה בעקבות חקירה שהובילה יחידת הפשע הגדולה בבדפורדשייר, קמברידג'שייר והרטפורדשייר בעזרת הסוכנות הלאומית לפשע, בהשתתפות יותר מ-100 שוטרים, הוא נחשב לניסיון הסחיטה הגדול ביותר בבריטניה אי פעם, בשלב מסוים היו למעלה מ-30 שוטרים שצפו במצלמות טלוויזיה במעגל סגור במשמרות יום ולילה.

בבית המשפט נטען כי שתי אמהות היו במרחק רגעים בלבד מהאכלת ילדיהן במזון התינוקות מלא במתכת. עוד נטען בבית המשפט כי הגברת מורבן סמית האכילה את בנה בן העשרה חודשים בצנצנת מזון תינוקות עוף חמוץ מתוק של היינץ בדצמבר 2019, כאשר הבחינה בשברים של להבי סכין מלאכה בצנצנת.

התגלית המבהילה גרמה לרשת טסקו לקרוא לכולם להחזיר צנצנות מזון תינוקות לסניף בו הן נקנו, בנוסף הרשת הוציאה את כל צנצנות המוצר שנותר במדפי החנויות.

כתוצאה מאיומיו, רשת הסופרמרקט פינתה 140,000 מוצרים מהמדפים. מתוכם, 42,000 צנצנות של מזון לתינוקות, ה"דיילי מייל" דיווח כי בסופו של דבר הוא נתפס לאחר שבלש התחזה לעובד הרשת בשם סם סקוט, ומסר 100,000 לירות שטרלינג (כחצי מיליון שקלים) בכסף מסומן כדי ללכוד את הסחטן.

הוא נידון אתמול (שני) ל-14 שנות מאסר, 11 שנים בגין המזימה נגד טסקו, בדיון לפני הקראת גזר הדין שלו השווה השופט וורבי את מעשיו של רייט לטרור ואמר: "החשש שעליו הסתמכת כשסחטת את טסקו היה כי ייגרמו לתינוקות פציעה קשה על ידי אכילת מזון מזוהם בחתיכות מתכות חדות, עשית זאת בגלל תאוות בצע".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x