xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בריטניה: אישה אושפזה לאחר שאכלה קישואים מורעלים שגידלה בחצר ביתה

אישה שגידלה קישואים בחצר ביתה בזמן הסגר בבריטניה, הורעלה מהקישואים לאחר שאכלה מהם בסלט שהכינה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה - צילום: Pixabay
אילוסטרציה - צילום: Pixabay

דניאלה בקסטר, 38, מסאות'אנד, אסקס – בריטניה, נטעה זרעים של קישוא, לאחר שגדלו הכניסה את הקישוא לסלט ירקות, ואכלה את הקישוא בארוחה צמחית צלויה.

ווסטלנד, שבבעלותה חברת הזרעים הבריטית, הפסיקה את מכירות המוצר אמש לאחר המקרה.

זה לא המקרה הראשון בבריטניה, חברה נוספת גילתה כי הזרעים של ירקות שהם מוכרים, מכילים רמות גבוהות במיוחד של תרכובות רעילות לבני אדם.

הירקות האלה – המעניקים טעם מר – הם סטרואידים המיוצרים על ידי משפחת הדלעת, דלעת מעובדת גדלה עם רמות נמוכות של רעלים ובטוחה לאכילה – אך עלולים לייצר ריכוזים לא בטוחים. כך על פי ה"דיילי מייל".

כאשר הם נצרכים במינונים גבוהים, הם גורמים למה שמכונה 'תסמונת דלעת רעילה', העלולה לעורר בחילה, הקאות, שלשולים ואפילו נשירת שיער ומוות.

קישואים יכולים להופיע כזנים בטוחים בדרך כלל לאכילה, אך כתוצאה מלחצים סביבתיים כמו לחץ מים בגלל מזג אוויר יבש או השקיה לא סדירה, הדבר יכול ליצור בעיות.

על פי הדיווח באתר The Sun, גב' בקסטר אמרה שהיא התקשרה למוקד החירום לאחר שהיתה עם חום גבוה, היא החלה להקיא וסבלה משלשולים. הומלץ לה ללכת בדחיפות לבית חולים, והיא התחילה להרגיש טוב יותר חמישה ימים לאחר מכן.

היא הוסיפה: 'אפילו לא ידעתי שיש סיכון עם קישואים, אני נהנית מגינון אבל לא יודע הרבה על זה. אני לא חושבת שאגדל שוב קישואים.

מומחה לזרעים אמר ל- MailOnline: "זה נדיר מאוד במסחר – מגדלי זרעים נוקטים אמצעי זהירות כדי להימנע מערבוב רעלים בדלעת וצמחים אחרים של מלפפונים המכילים תרכובות שעלולות להזיק, אך במקרה זה נראה שמשהו השתבש."

מקרה חמור יותר נרשם בשנת 2015, כאשר גבר בן 79 מהיידנהיים בבאדן-וירטמברג, גרמניה, מת לאחר שאכל תבשיל ובו ירקות שהעניק לו שכן מגידול ביתי.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x