xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

דיווח כי טראמפ בדק את האפשרות להיות מונצח על אנדרטה: הנשיא מכחיש

על פי דיווחים בארצות הברית, הנשיא בדק את האפשרות לצרף את דמותו להר ראשמור, שבה מתועדים פניהם של ארבעה מהנשיאים המפורסמים בתולדות ארה"ב
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הנשיא טראמפ: צילום הבית הלבן
הנשיא טראמפ: צילום הבית הלבן

נשיא ארצות הברית, דונלד טרמאפ מכחיש דיווח ב"ניו יורק טיימס" שלפיו הבית הלבן בדק אפשרות לצרף את דמותו לאנדרטה שבה מתועדים פניהם של ארבעה מהנשיאים המפורסמים בתולדות ארה"ב בהר ראשמור שבדרום דקוטה.

ה"ניו יורק טיימס" דיווח ביום שבת שגורם בבית הלבן פנה אשתקד למושלת דרום דקוטה קריסטי נואם, והתעניין בשאלה במה כרוך התהליך של הוספת פניו של טראמפ לאנדרטה. בדיווח צוין כי טראמפ כבר שוחח בעבר בעצמו עם נואם במהלך פגישה בבית הלבן על רצונו להוסיף את פניו למיצג.

"מעולם לא הצעתי את זה, אם כי בהתחשב בדברים הרבים שהשגתי ב-3.5 השנים שלי כנשיא, אולי יותר מכל נשיא אחר, זה נשמע לי רעיון טוב!" כתב טראמפ בטוויטר. הוא כינה את הפרסום "פייק ניוז" ואת ה"ניו יורק טיימס" הוא כינה "עיתון כושל".

ביולי השנה, כשטראמפ נאם בהר ראשמור, המושלת הגישה לו דגם מוקטן של האנדרטה – שבו מופיעות פניו לצד פני ארבעת הנשיאים שמופיעים באנדרטה המקורית – ג'ורג' וושינגטון, תומס ג'פרסון, תאודור רוזוולט ואברהם לינקולן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x