xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בצלאל סמוטריץ' בראיון לוחמני\ פרשנות

היום פורסם ראיון של בצלאל סמוטריץ' ב'ישראל היום' עם הכתב הפוליטי יהודה שלזינגר, הציטוטים החשובים ופרשנותם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בצלאל סמוטריץ' כועס, את זה אף אחד לא יכול לפספס, הוא חש נבגד אחרי שנה וחצי של נאמנות לראש הממשלה הוא נזרק לספסלי האופוזיציה בלי שום השפעה, פלא שהוא תוקף אותו עכשיו בחריפות?

"נתניהו השפיל אותי" טוען סמוטריץ' וממשיך "לא רק אותי אלא את הערכים שאני מייצג, להשתיק ציבור שאני מייצג" הסיבה העיקרית שהביאה את סמוטריץ' לחמישה מנדטים בשת"פ עם בנט זו הפטרונות, אתה מייצג את כל הציונות הדתית לשיטתך? אולי עם חיבור מחודש לשטח ובלי רסיסי מפלגות, הציבור גם ירגיש שאתה מייצג אותו ויפסיק להצביע בהמוניו לליכוד, עד אז אתה תמשיך לייצג פלח קטן בציונות הדתית.

אמנם מפלגת ימינה היא "מפלגת הציונות הדתית" על גלגוליה השונים ואכן נתניהו היה צריך לתת לה מקום אך בשביל שיהיו ראויים להיקרא כך הם יצטרכו הרבה בדק בית וחשבון נפש.

"מי שרוצה להבין את היחס של נתניהו לציונות הדתית יכול להסתכל על מה שקרה עם הרב רפי פרץ. הוא הזחיל אותו מתחת לשולחן ואפילו לא נתן לו את הדברים החשובים לציונות הדתית, כמו השירות הלאומי, הגרעינים התורניים, החטיבה להתיישבות. הכל עבר לחוטובלי, ובעוד כמה חודשים היא נוסעת ללונדון או לצרפת, ואז הוא לא יעביר את זה לרב רפי, אלא בכלל לצחי הנגבי, שהצביע בעד הגירוש ואחר כך היה במפלגת קדימה". נתניהו הוא פוליטיקאי ממולח, הוא מרגיש את האנשים שהוא יכול לרמוס וימשיכו להיות נאמנים אליו, לכן פעם אחר פעם הוא משאיר את מפלגת הציונות הדתית וגם את נציגיה בתוך הליכוד לסוף ומשאיר להם פירורים, רק כשהם יפסיקו להיות פראיירים הם יזכו להשפעה לה הם ראויים.

בבחירות קיבלתם רק שישה מנדטים. אולי זה אומר שכבר אין צורך במפלגה סקטוריאלית?
"בעיניי זה לחלוטין לא נכון. אני מאמין בחשיבות של שימור השייכות של הציונות הדתית. אם לא נשמר, היא תפסיק להשפיע. הכוח של הציונות הדתית, ההשפעה שלה, הם בגלל שמדובר בציבור, בתנועה חיה, תוססת, בועטת. ציבור זה כוח פוליטי, תרבותי, כלכלי. זו יכולת לפעול. נכון שההשפעה של הציונות הדתית היא מעבר לכוחה היחסי באוכלוסייה כי מדובר בציבור מגובש. אם נהפוך להרבה אנשים ציוניים דתיים פרטיים, נאבד את יכולת ההשפעה."זה המגזר הכי פחות מגזרי, כל כולו אידיאליסטי. כשאני דואג לצרכים של הציבור הזה, אני דואג לצרכים של כלל הציבור הישראלי. כשאני מתקצב את ההתיישבות זה לא כי החברים שלי שם: להפך, החברים שלי שם כי זה המשך של השליחות הציונית. כשאני דואג לתקציב של מוסדות הציונות הדתית, אני בונה את החממות שבהן בונים את הדור הבא של החיילים של מדינת ישראל."

בצלאל, ציונות דתית זה רק התיישבות? רק שם החברים שלך נמצאים? זה עוד שלב בניתוק המפלגה מהפריפריה, מזרחים ומסורתים שעוברים בהמוניהם לליכוד ולש"ס.

בצלאל מדגיש כי הוא שואף שהציונות הדתית תהיה חלק מהנהגת המדינה, לא עוד אחריות רק על הגרעינים התורניים כי אם גם על הבריאות והתחבורה, ומדגיש למה תיקים גדולים הכרחיים לשמור על הציונות הדתית גם אם אין בהם קשר ישיר "תיק התחבורה הוא עמוס תקציבים ואינטרסיים, אז אם אריה דרעי צריך אותי כדי לדאוג לאינטרס החרדי, הוא יצטרך לשמור גם על האינטרס שלי, שר לענייני כלום ושום דבר אין לו שום השפעה אז הוא יהיה אסקופה נדרסת".

סמוטריץ' תוקף בחריפות את רה"מ:

אז מה הסיפור? למה הוא לא רוצה אתכם? "כי הוא רוצה להיות 'הופעה של איש אחד, וכי הוא הולך למהלכים מאוד מסוכנים בנושא המדיני. אני חושש שהוא הולך לריבונות דרדלה של חלק מבקעת הירדן, והוא ישלם במטבע מסוכן של הכרה במדינה פלשתינית. זה מחיר עצום, שאסור לשלם אותו. אסון למדינת ישראל, והוא לא רוצה אותנו בפנים כדי שנילחם נגד זה." ויש עוד סיבה. כבר שנים שיש דיל בין נתניהו לבין מערכת המשפט. הוא מוכר את הטיפול במערכת המשפט בשביל ההישרדות האישית שלו. הוא מכר את מערכת המשפט לאבי ניסנקורן, וקיבל מבג"ץ אישור להתמודד. קח את פסק הדין של השופטת אסתר חיות בדיון על ההסכם הקואליציוני. זה פסק דין שהוא הפסד עצום לימין, יש שם אמירות נוראיות ואיומות – בג"ץ אומר ששיקול דעת של חברי הכנסת הוא שפיט, שבית המשפט יתערב במינוי הוועדה למינוי שופטים, שהוא יכול להתערב ולפסול חוקי יסוד. אבל בשורת התוצאה – ביבי יכול להיות ראש ממשלה. הימין הפסיד, נתניהו ניצח.

אם זאת, סמוטריץ' לא שורף לחלוטין את אופציית הכניסה העתידית לממשלה: "אין לי שנאות אישיות או שיקולים אישיים. אנחנו רוצים שותפות, אבל לא נסכים שזו תהיה שותפות שמבוססת על צד אחד שהוא בעל הבית, וצד אחד שהוא מלחכי פנכה שצריכים להגיד 'כן' על כל דבר. אני לא מוכן להשפיל את הציבור שאני מייצג".

סמוטריץ' מדגיש שהולכת להיות אופוזיציה לוחמנית שתילחם בממשלה, תתקוף את החרדים על כל חילול שבת, הוא גם מספר שכשר תחבורה ידע לעשות את מלחמת השבת בשקט ולא היה שום חילול שבת תחת סמכותו, לדבריו, מפלגתו תאתגר את הממשלה חזק מימין ולא תיתן לה לנוח לרגע עד הפלתה "זוהי ממשלת שמאל בראשות נתניהו".

על שותפו לשעבר בצלאל מספר כי הוא עשה טעות קשה וקבל את מפלגתו, אם זאת הוא מודיע שהוא לא מופתע והרב רפי עשה כל טעות פוליטית אפשרית בשנה האחרונה, הגיע הזמן שיבינו שפוליטיקה זה מקצוע וזה לא עובד להנחית אנשים מלמעלה.

הז'אנר של תקיפת שותפים לשעבר שהתחילה אצל כחול לבן ממשיכה גם לסמוטריץ', מעניין שמי שעבדת איתו במשך יותר משנה לא מתאים לפוליטיקה מהרגע שנטש אותך, אם זאת חשוב לציין שרפי פרץ שגה וכמעט אין חולק שבכך הוא הולך לסיים את הקריירה הפוליטית שלו בוודאי ואולי גם את של מפלגתו.

למה לדעתך הוא נכנס לממשלה? "כנראה הבין שזו הקדנציה האחרונה, שאין לו סיכוי להיבחר בשום מנגנון, אז בחר להיות שר ולא ח"כ פשוט. לפחות היה לוקח תפקיד משמעותי כמו שר החינוך, משהו מכובד. שר ירושלים זה ישראבלוף. מי שמכיר את המשרד יודע שאין שם כלום. "

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x