xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בעקבות רשלנות, קבוצת בז"ן תשלם קנס בסך 1.2 מיליון ש"ח

קבוצת חברת בז"ן נקנסה במליוני שקלים, במסגרת הסדר טיעון בו הודו ברשלנות חמורה שהביאה לשריפת ענק, ולזיהום סביבתי חמור
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שריפה בבתי הזיקוק בחיפה קרדיט ‏ אילן מלסטר המשרד להגנ"ס
שריפה בבתי הזיקוק בחיפה קרדיט ‏ אילן מלסטר המשרד להגנ"ס

בית המשפט קיבל את הסדר הטיעון שנחתם עם החברה, וכמה מנהלים בכירים בחברה.

במסגרת הסדר הטיעון הרשיע את החברה בכל העבירות שיוחסו לה, ובהן עבירות של מעשי פזיזות רשלנות ועבירות סביבתיות של זיהום אוויר והפרות היתרים, והטיל עליה קנס כספי בסך של מיליון ו-200 אלף ש"ח.

כמו כן הודו והורשעו 3 מנהלים בבז"ן, ובהם סמנכ"ל הקבוצה, באחריות נושאי משרה לעבירות סביבתיות, וכן הוטלו עליהם קנסות בגובה בין 50-30 אלף ₪.

הנאשמים הודו, הורשעו והוטלו עליהם קנסות במסגרת הסדר טיעון שנערך בין הצדדים לאחר הליך גישור.

כזכור, המדינה הגישה כתב אישום נגד חברת בז"ן ומנהלים בה, בגין שריפת ענק שפרצה בסוף דצמבר 2016 במיכל שהכיל חומר מסוכן בבתי הזיקוק במפרץ חיפה.

השריפה פרצה ביום 25 בדצמבר 2016, במיכל אחסון דלקים שנמצא ב"חוות המכלים" של בז"ן במפרץ חיפה, בו אוחסנה תערובות של חומרים דליקים ומסוכנים כהגדרתם בחוק החומרים המסוכנים. בעקבות השריפה, היתמר עשן שחור במשך שעות רבות מעל לאזור שגרם לזיהום אוויר חזק ובלתי סביר.

לפי כתב האישום, בו הודו הנאשמים והורשעו, במסגרת בדיקה שגרתית יום לפני השריפה של אחד מעובדי חוות המכלים בבז"ן, התגלתה תקלה במפעל, ולמרות זאת בחרו שלא לדווח על כך, ולא לפעול לפי הוראות התקן.

צוותי כיבוי וחירום של בז"ן החלו בביצוע פעולות תפעוליות לתיקון התקלה, ואולם בבוקר יום השריפה, תוך כדי פעולות לתיקון התקלה, פרצה שריפת ענק אשר הציתה את הדלקים שבמכל והאירוע יצא מכלל שליטה. כוחות כיבוי והצלה שהוזעקו למקום, פעלו שעות רבות לכיבוי השריפה.

בית משפט השלום בחיפה קיבל את הסדר הטיעון, והרשיע את חברת בז"ן בעבירות של מעשי פזיזות ורשלנות, וכן בעבירות סביבתיות של זיהום אוויר והפרות היתרים, והטיל עליה קנס כספי בגובה של מיליון ו-200 אלף ש"ח.

בנוסף גם שלושה נושאי המשרה בחברה, יריב גרץ, צחי שפירא ורון עובדיה אסיס הורשעו אף הם בעבירות סביבתיות והוטלו עליהם קנסות בין 30-50 אלף ש"ח. נאשם 4, עודי יעקב, נמחק מכתב האישום במסגרת ההסדר.

מפקרליטות המדינה נמסר:
"הפרקליטות רואה חשיבות רבה בלקיחת האחריות של החברה על התנהלותה הרשלנית, ועל נשיאתם של מנהלים בה, בהם בכירים, באחריות לאירוע סביבתי ובטיחותי רחב היקף זה. הסדר הטיעון מביא לידי ביטוי את האינטרס של הציבור באכיפה משמעותית גם כלפי תאגידים, גם כלפי מי שמקבל בהם החלטות שטומנות בחובן סיכונים סביבתיים ואחרים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x