xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

בעקבות זינוק באשפוזי קורונה: גרמניה הכריזה על פריז כ"אזור אדום"

בגרמניה כיום יש אפשרות לבצע בדיקה בשדה התעופה ולהיות פטור מבידוד למגיעים ממדינה אדומה, אלא שבעקבות עומס במעבדות, חובת הבידוד צפויה לחזור בחודש ספטמבר; גם בריטניה תחייב את השבים מצרפת להיכנס לבידוד בעקבות זינוק במספר מקרי ההידבקויות במדינה בימים האחרונים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה קורונה (צילום Pixabay)
אילוסטרציה קורונה (צילום Pixabay)

בשל התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה, ממשלת גרמניה הכריזה על פריז, בירת צרפת, כ"אזור אדום". גרמניה תדרוש כי השבים ממנה יימצאו בבידוד של שבועיים או יבצעו בדיקת קורונה עם שובם שתפטור אותם מכך, אם תוצאתה תהיה שלילית. 

גם אזור הריביירה הצרפתית הוכרז כ"אזור סיכון לקורונה", לאחר שהאיים הבאלריים (מיורקה ואיביזה בין השאר) ורוב המחוזות בספרד כבר הוספו לרשימת המקומות המסוכנים מבחינת קורונה כבר לפני כשבועיים.

גם בריטניה דורשת מכל המבקרים בצרפת להימצא בבידוד של שבועיים עם שובם למדינה, ובתגובה הכריזה אתמול צרפת על חובה דומה למי ששב מביקור בבריטניה, למרות שהמספרים בממלכה המאוחדת נמוכים יותר. בצרפת נרשמו אתמול כ-2,000 מקרים חדשים ויממה לפני כן נרשמו כ-5,000 מקרים חדשים.

בספרד נרשמו בסוף השבוע כ-20 אלף מקרים חדשים, בזינוק משמעותי נוסף במספר החולים. בשבוע האחרון עמד מספר המקרים החדשים על קרוב ל-50 אלף, ושיעור התחלואה השבועי עמד על כ-80 עד ל-100 אלף מקרי קורונה. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
21 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
21
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x