השבוע רשת הפיצה האמריקנית Papa John's הודיעה כי המכירות שלה במדינה עלו ב-24% בשבועות האחרונים, וב-23% ברחבי העולם.
גם בחברת דומינוס עלו המכירות בלפחות 16%. גם חברת פיצה האט, שהייתה בקשיים לפני המגפה, דיווחה על שיפור בנתוני ההכנסות.
בגלל עליית המכירות, החברות הודיעו על גיוס עשרות אלפי עובדים על מנת להתמודד עם העלייה בביקוש. הסיבה לעליה במכירות היא העובדה שפיצה במשלוח יחסית זולה בהשוואה לאוכל מהיר אחר, מנכ"ל דומינוס טוען כי רבים כעת מזמינים פיצה על מנת לשמור שאריות ממנה במקרר.